“Service i top”

Køkkener: Svensk, Thai, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 17. februar 2017 fra mobile enheder

Dejligt med en god burger efter 3 uger med thaimad. Nogle gange har man bare behov for at være tilbage i europæiske standarter:)

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Marina S

Anmeldt 6. februar 2017 fra mobile enheder

Meget venligt personale, tilbød vires 3 årlige medlem af familien gratis is. Gennemsnitlig mad. Ikke dyrt!

Dato for besøg: februar 2017
1  Tak, mera0504
Anmeldt 10. december 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet 2 voksne 1 barn og 1 baby. Maden var okey ikke noget der rigtig var noget specielt over. Det virkede lidt som om stedet var blevet hypet på i deres anmeldelser generelt. Personalet var meget service orienteret de kom og tog vores datter og gik rundt med hende da hun var lidt ked af der så vi kunne spise, det var rigtig god service.

Dato for besøg: december 2016
Tak, 448jensj
Anmeldt 9. oktober 2016 fra mobile enheder

Min datter og jeg besøgte denne restaurant på anbefaling af en af de lokale handlende, og det fortrød vi ikke. Venligt personale, fint menukort og dejlig mad. Prøv endelig deres chickenwings, de bedste jeg nogensinde har smagt.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Peter190174
Anmeldt 15. juli 2016

Denne restaurant byder på helt udemærket mad, til gode priser. Der er bare det, at når man besøger en restaurant, betyder servicen enormt meget. Tjenerne på restauranten var ikke smilende og de lagde generelt en dårlig stemning fra start af. Ellers ærgerligt når maden er meget tilfredsstillende.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Frej321

Rejsende, der kiggede på The Bistro, kiggede også på

Choeng Thale, Thalang District

Bang Tao Beach, Choeng Thale

Har du været i The Bistro? Fortæl om dine oplevelser!