Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 3. juli 2016

Vi nød hvert minut i vores dejlige sommerhus og havde vi haft tid til at bruges det, ville vi overveje at købe det.
Vi boede i et lejet hus i Lubker Golf Resort i 14 dage og vi har kun godt at sige. Vores hus lå direkte iud til smukke golfbaner og med kig til skoven. Harer og fugle gik rundt på greenen. Vores hus var dejligt, fuld af lys og med masser af udsigt.
Lubker Square spaen, der lå få minutters gang fra vores hus benyttede vi flittigt. Det er rigtigt at badeafdelingen ikke er verdens største, men de børn der badede der var glade. Vi brugte i stedet spafaciliteterne og de var flotte og velfungerende og det var tydeligt at Lubker ville det godt og ikke skød genveje ved at spare på detaljerne.
På 1. sal er der en stor og varm jacouzi, et dampbad, fodbad, hvor man kunne tilsætte olier samt et bassin med henholdsvis hvide og sorte sten i to afdelinger med to forskellige temperaturer på vandet. Endvidere var der et rum med hvilesenge, hvor man kunne slappe af med ansigtsmasker.
Øverste etage var rustikt indrettet med en stor sauna og en trætønde med koldt vand. Udenfor var der yderligere to trætønder med dejligt varmt vand samt spande med koldt vand, man kunne lade sig overhælde med. Det fungerede godt efter saunabesøg.
Flere steder var der vand, varm og urtete samt frugter man kunne forsyne sig med.
Vi har kun godt at sige om spaen og om hele området.
Eneste malurt i bægeret er, at 30 minutter før centeret lukker, går personalet rundt og fortæller man skal ud. Det virker lidt ugæstfrit.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, ErikMollerMadsen
Anmeldt d. 26. juli 2015 fra mobile enheder

Rigtig flotte store ferie huse, med masser af udstyr og plads!

Svømme området er ikke særlig stort, men vores børn nød det alligevel :)

Wellness området er også rimelig småt, men velfungerende. Lækkert frirum, især udendørs spa.

Der mangler et legerum for børn, men ellers er det et rigtig fedt sted som sagtens kan benyttes af ikke golf-spillende familier!

Nød udsigten hver morgen udover golfbanen.

Dato for ophold: oktober 2014
Tak, 8700Bek
Anmeldt d. 14. juli 2015 fra mobile enheder

To gutter på et tre dags ophold med golf mad og overnatning. ALT spillede, vi boede i et lækkert værelse med plads, spillede på en bane i super stand og nød fantastisk mad! Alt dette til en helt fair pris. Vil dog anbefale tre gange golf, så kan man opleve alle de tre sløjfer. Vi kommer igen!

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Andreas S
Anmeldt d. 25. maj 2015

Havde glædet os til et rigtig luksus spa ophold på Lübker, men vi blev umådelig skuffet! Det virker som om det er ved at lukke ned, ingen ordenlige info, vi gik forkert da vi skulle fra hotellet til spaområdet (der er ca 5-6 km) Det eneste der virkelig var perfekt var maden lørdag aften, men til morgenmaden virkede de som ikke havde regnet med en del gæster! Alt i alt virker det hele meget amatøragtigt og det er IKKE der man skal regne med at opleve luksus, dog var prisen som om det var ren luksus :-(

Dato for ophold: april 2015
3  Tak, Bente R
Rikke F, Salgs- & Marketingchef hos Lübker Golf Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. juni 2015

Kære Bente.

Jeg er ked af, at du ikke føler, du havde en god oplevelse hos os.

Du må meget gerne kontakte mig direkte på rf@lubker.com, så jeg kan få lidt flere detaljer om dit ophold og kan få rettet op på misforståelser og fejl internt. Jeg håber også, du gav udtryk for din utilfredshed til personalet medens du var på stedet, men dette kan jeg ikke læse ud fra din anmeldelse. Det er svært for os at gøre dit ophold bedre og rette fejl, hvis du allerede er rejst herfra igen.

Du giver bl.a. rengøringen 3 stjerne, men noterer ikke yderligere om det. - Det vil jeg meget gerne høre nærmere om. Ligeledes om din serviceoplevelse, som du heller ikke skriver meget om.

Du skriver, at der er 5-6 km fra hotel til spa, men det er ikke korrekt - det er kun 800 meter, når man - som du skriver, at I gjorde - går derhen. Det er korrekt, at hvis du kører i bil, skal du udenom resortet, da hele hotel- og spaområdet faktisk ligger midt på golfbanen og det er en tur på ca. 6 km.

Skriv til mig, så vi kan forbedre os. Din oplevelse er vigtig for os at få med!

Med venlig hilsen

Rikke Friis
Salgs- & Marketingchef, Lübker Golf Resort.

Anmeldt d. 22. januar 2015

Meget velegnet til et kort weekendophold med enten familien, venner eller blot for 2. Kombinationen af wellness/spa området et mindre fitness område og et mindre subtropisk badeland gør dette resort til et super sted for hele familien spændende gennem 3 generationer. Samtidig er prisen attraktiv her udenfor golf sæsonen.
Besøget i Restaurant Forrest var god.

Værelsestip: Hvis I er en stor gruppe, kan I vælge "Gården", hvor der er 10 soveværelser med dobbeltseng, 2 badeværelser, 2 stuer og et stort dobbelt køkken.
Dato for ophold: januar 2015
Tak, haessler