Super dag

Super hyggelig dag med familien . Ikke lange køer, ikke så mange mennesker. Var 7 afsted, 5 voksne... læs mere

Anmeldt i dag
Passport63174
Randers, Danmark
fra mobile enheder
Danmarks bedste forlystelsespark

Vi er kommet i Djurs Sommerland igennem mange år parken er i konstant forandring for at give... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
JoachimHoffmann
Århus, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Selv om der var mange mennesker og kø ved de store forlystelser, så føles det som om der er god plads og personalet er alle steder enormt venlige

Tak, 216heller
Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Det var mit første besøg i Djurs sommerland.em bestemt ikke sidste gang g jeg tager turen fra Stevns til Djursland for det besøg. Det var så fedt at de var delt op i der her lande. Og at medarbejderne så hvad tøj på der stemte overens med hvor vi befandt os. Også var hele pakken bar super velholdt og ren. Og der var et godt udvalg af forlystelser for en hver smag og men følte sig ikke smidt ud ved lukke tid ville jeg har oplevet andre steder. Forsølystlerserne lukker Først til pakkens lukke tid og ikke inden såan skal være ude til pakkens lukke tid

Tak, sebrinaf2014
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Det er en god oplevelse men det er lidt for dyrt hvis man er en hel familie og der er nogle gange lang kø.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, 781dianna_
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Fuld vognene op i forlystelserne. Det er surt at stå i lang kø og se halvfulde vogne blive sendt afsted

Tak, DNH1211
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Det var super dejligt med at parken åbnet 1 time før for sæson kort. Vi nået 5 rutsjebaner . Vi vil med glæde komme igen .

Tak, lenesE3412HI