Danmarks bedste forlystelsespark

Vi er kommet i Djurs Sommerland igennem mange år parken er i konstant forandring for at give... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
JoachimHoffmann
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Perfekt!

Den bedste forlystelse park i Danmark, og rigtig god world wide. Super flotte omgivelser, gode... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
970olea
fra mobile enheder

Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Det er en god oplevelse men det er lidt for dyrt hvis man er en hel familie og der er nogle gange lang kø.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, 781dianna_
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Fuld vognene op i forlystelserne. Det er surt at stå i lang kø og se halvfulde vogne blive sendt afsted

Tak, DNH1211
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Det var super dejligt med at parken åbnet 1 time før for sæson kort. Vi nået 5 rutsjebaner . Vi vil med glæde komme igen .

Tak, lenesE3412HI
Anmeldt d. 4. august 2021 fra mobile enheder

I skal gøre noget mere smart ved køerne til forlystelserne, der er alt for meget ventetiden det meste af dagen i jeres dejlige park føles som om den forsvinder i ventetid. I kan overveje noget ligesom Disney land i Paris hvor man kan bestille tid til de forskellige forlystelser, hvor man så kan lave noget andet i ventetiden fx. Spise eller være på legeplads med ungerne, men ellers vores favorit sommerland

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Morten H
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Jeg elsker at alle medarbejdere er glade og klar på “leg”
Andre forlystelsesparker oplever man slet ikke den entusiasme ☺️

Tak, D9504GHcharlottes