Godt sted til børn

Mange ting og prøve for alle aldre. God mulighed for at grille selv, lidt langt imellem at købe... læs mere

Anmeldt d. 22. oktober 2020
Maxi-Svandis
Hobro, Danmark
fra mobile enheder
Glade humoristiske dygtige personale

I er gode til at overholde myndighedernes anbefaling og minde gæsterne om det. Og så er jeres... læs mere

Anmeldt d. 22. oktober 2020
216ingerb
fra mobile enheder

Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Vi var i Djurs sommerland d. 22/8. Vi var både helt små børn, unge mennesker og voksne og der er bare noget til ALLE. Vi kommer gerne igen, og igen, og igen ☀️

Tak, sindiemelissaf
Anmeldt d. 20. august 2020

Her er masser af forlystelser for hele familien uanset om du er 5 år eller 50 år.
Mulighederne for at købe mad eller spise medbragt mad er også gode.
Er vejret godt, og er det midt i højsæsonen, kan der være en del mennesker og dermed lidt kø til forlystelserne. Jeg synes det gik fint, og vi fik prøvet stort set alt det vi havde lyst til, og noget af det mere end én gang.

Tak, Brian M
Anmeldt d. 17. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig dejlig tur. Ingen kø, virkelig venligt og engageret personale. Hele parken er meget flot og gennemført. Rart og sjovt sted at være for alle aldre.

Tak, isacI3318QK
Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

At dem der arbejder der er så fantastisk hjælpsomme og mega gode til børnene.
Min mor var alene afsted med 1 på 5 år og 2 på 4 men det var ikke noget problem, da der altid var en i grøntrøje til at hjælpe imens hun tog en tur med en af dem!!!

Tak, henriette1604
Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Dette er klart et besøg værd! Hold op hvor var det sjove og gode forlystelser. Vi brugte 8 timer i parken og kunne sagtens have brugt flere. Det var så hyggeligt at gå rundt i de forskellige lande og område og opleve hvor flot det var lavet. Personalet var klart med til at gøre denne dag fantastisk! De var så søde og hjælpsomme. Vi besøgte parken uden for skolernes sommerferie og der var ingen kø. Det kan anbefales

2  Tak, lineplenge