Godt sted til børn

Mange ting og prøve for alle aldre. God mulighed for at grille selv, lidt langt imellem at købe... læs mere

Anmeldt d. 22. oktober 2020
Maxi-Svandis
Hobro, Danmark
fra mobile enheder
Glade humoristiske dygtige personale

I er gode til at overholde myndighedernes anbefaling og minde gæsterne om det. Og så er jeres... læs mere

Anmeldt d. 22. oktober 2020
216ingerb
fra mobile enheder

Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Dette er klart et besøg værd! Hold op hvor var det sjove og gode forlystelser. Vi brugte 8 timer i parken og kunne sagtens have brugt flere. Det var så hyggeligt at gå rundt i de forskellige lande og område og opleve hvor flot det var lavet. Personalet var klart med til at gøre denne dag fantastisk! De var så søde og hjælpsomme. Vi besøgte parken uden for skolernes sommerferie og der var ingen kø. Det kan anbefales

2  Tak, lineplenge
Anmeldt d. 10. august 2020

Vi havde en super skøn dag i Djurs sommerland. Pænt og rent, sprit alle vegne og medarbejdere der håndhævede regler omkring mundbind mm. - skønt.

Dejligt med en forlystelsespark hvor man kan finde et bredt udvalg af mad - vi spiste nogle gode sandwich.

Tak, Annika G
Anmeldt d. 5. august 2020 fra mobile enheder

Første gang i Djurs Sommerland vildt fedt, Fantastisk service og god mad ‍♀️‍♂️

Tak, amalie1998
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale en dag i Djurs sommerland. Fede forlystelser, lækker flot og ren park og sødt og venligt personale. Klart 5 stjerner. ⭐️

Tak, KatrineA
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Omgivelserne er skønne og der er en masse gode forlystelser både for de store og de små, pænt og rent

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, christinakA5114OJ