Godt sted til børn

Mange ting og prøve for alle aldre. God mulighed for at grille selv, lidt langt imellem at købe... læs mere

Maxi-Svandis
Hobro, Danmark
fra mobile enheder
Glade humoristiske dygtige personale

I er gode til at overholde myndighedernes anbefaling og minde gæsterne om det. Og så er jeres... læs mere

216ingerb
fra mobile enheder

Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale en dag i Djurs sommerland. Fede forlystelser, lækker flot og ren park og sødt og venligt personale. Klart 5 stjerner. ⭐️

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, KatrineA
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Omgivelserne er skønne og der er en masse gode forlystelser både for de store og de små, pænt og rent

Tak, christinakA5114OJ
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Parken er så stor, så selvom der var virkelig mange mennesker. Så føles det ikke sådan.. Massere af plads og luft.
Rengøringen var helt i top. Pænt overalt
Vi kommer helt klart igen næste år

Tak, Fiemunch2020
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig skøn dag i en dejlig park. Vi kommer helt sikkert igen. Dog er entren for børn i alderen 6-12 lige i overkanten

Tak, Michelle F
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Kanon hyggelig dag med venner og familie.. Den bette på 2 år elskede bondegårdsland.. vi ses en anden dag.

Tak, MichaelB13809