Godt sted til børn

Mange ting og prøve for alle aldre. God mulighed for at grille selv, lidt langt imellem at købe... læs mere

Maxi-Svandis
Hobro, Danmark
fra mobile enheder
Glade humoristiske dygtige personale

I er gode til at overholde myndighedernes anbefaling og minde gæsterne om det. Og så er jeres... læs mere

216ingerb
fra mobile enheder

Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig skøn dag i en dejlig park. Vi kommer helt sikkert igen. Dog er entren for børn i alderen 6-12 lige i overkanten

Tak, Michelle F
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Kanon hyggelig dag med venner og familie.. Den bette på 2 år elskede bondegårdsland.. vi ses en anden dag.

Tak, MichaelB13809
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var hele familien derinde den 30/7/2020 og det hele kørte som det skulle, og i forhold til Corona havde de taget de nødvendige forholdsregler (og de håndhævede dem), så man følte sig tryg og sikker. Dejlig park med skønne medarbejdere

Tak, M8343UNmarias
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Super oplevelse - vi var afsted mandag den 27/7.2020. Fantastiske medarbejdere hele vejen rundt og man følte sig i sikre hænder med deres Covid-19 tiltag - virkelig godt arbejde Der var åbent alle steder og god plads. Spiseoplevelserne var også super gode og til fair priser - vi kommer helt sikkert igen

Tak, B6715DXkarinaa
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Så dejligt at se hvor mange steder der kunne sprittes hænder og rengøringen var i top over det hele.

Tak, FrkNeimann