Djurs Sommerland

Første gang i Djurs Sommerland vildt fedt, Fantastisk service og god mad... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
amalie1998
Slagelse, Danmark
fra mobile enheder
Super dag i Djurs!

Kan varmt anbefale en dag i Djurs sommerland. Fede forlystelser, lækker flot og ren park og sødt og... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
KatrineA
Herfølge
fra mobile enheder

Så godt, de har helt styr på de forholdsregler der skal være, en god tur hvor vi var trykke hele dagen

Tak, Heidikrl
Djurssomerlanddk, Gæsteansvarlig hos Djurs Sommerland, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Louise,

Tak for din anmeldelse, det glæder os at læse, at I har haft en god oplevelse og et trygt besøg i parken :-)

God sommer.
Mvh. Djurs Sommerland

Der var rent og pænt, og noget for alle størrelser.
I disse tider med covid-19, gjorde parken også fint med at have håndsprit ved alle forlystelser og personalet var opmærksom på at køerne holdt afstand.

Tak, BrianBORNHOLM

Hej Louise,

Tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at I har haft en god oplevelse i parken :-)

God sommer.
Mvh. Djurs Sommerland

En fornøjelse at besøge Djurs kontra Sommerland Sjælland, der er slidt og trist. Djurs var meget velholdt, og alt var pænt og rent. Her var ekstrem meget kø grundet nødvendig afstand, men det var forventeligt. Det var en dejlig dag med familien med super fede forlystelser.

Tak, hanne_roenhof

Djurs Sommerland er gennemført flot, rent, vedligholdt! Det er en æstestisk oplevelse at gå fra tema til tema, hvor også personale, musik og butiksudvalg er tilpasset til hvert enkelt.

Stor aldersvariation i forlystelserne, både nogle for de små, de meget modige og dem indimellem.

Mødte kun smilende og positivt personale med venlige bemærkninger.

Gode Corona - tiltag.

Husk skiftetøj/regntøj/badetøj! Selv, når det ikke regner, er risikoen for at blive våd stor.

Rimelige priser på det meste, selv badetøjet.

Afsæt lang tid til besøget, hvis der er børn med. Vi brugte 9½ time - og var grundet temperaturen IKKE i badelandet.

I den danske sommer ville det være en fordel med flere indendørs aktiviteter og bedre aftørring af sæder i de udendørs aktiviteter.
Det ville have været dejligt, hvis badelandet havde været tættere på indgangen, så det var nemmere at hente badeudstyr.

Tak, Susanne5559
Anmeldt d. 4. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde en rigtig god dag i Djurs sommerland d.3/7 og er virkelig imponeret over hvor meget de har gjort for at begrænse smitte spredning.
Det er bare ærgerligt at folk ikke forstår de skal stå ved de blå pletter på jorden når man står i kø, og syntes godt personalet kunne komme lidt oftere rundt til diverse store forlystelser og holde opsyn, så det ikke er gæsterne der skal gøres til “politibetjente”

Tak, louisehO7371VE