Djurs Sommerland

Første gang i Djurs Sommerland vildt fedt, Fantastisk service og god mad... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
amalie1998
Slagelse, Danmark
fra mobile enheder
Super dag i Djurs!

Kan varmt anbefale en dag i Djurs sommerland. Fede forlystelser, lækker flot og ren park og sødt og... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
KatrineA
Herfølge
fra mobile enheder

Anmeldt d. 4. juli 2020 fra mobile enheder

Egentlig var det et fint besøg. Men afstandskravene gjorde at besøget får tre stjerner. App’en fungerede fint, der var i reglen 50-80 minutters ventetid på de bedste attraktioner, hvilket betød, at vi måtte springe over dem vi havde håbet at prøve.

Virkelig knald ærgerligt, når man ser en rutchebane der har plads til fx 20 og der kun er tre med pga coronaregler.
Besøget var i uge 27, så det bliver næppe bedre de kommende 4-5 uger.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, michaeljD1093BJ
Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

App'en driller (lige nu tror den fx jeg er gået) men ellers er det superfint. Lidt mere. Mere mere mere mere

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 781katjae
Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde et super godt besøg i parken. Dejligt at der var sat sprit op overalt og personalet sprittede grundigt af overalt. Vi følte os helt trygge. Eneste dårlige ting var, at 8 timer i parken var ALT for kort tid!

Tak, SanneL118
Anmeldt d. 26. juni 2020 fra mobile enheder

Omgivelserne var gode og der var en rigtig god stemning, men en skam man skal sidde i grupper og køen tager så lang tid når de ikke fylder alle vogne

Tak, 902mathildeg
Anmeldt d. 25. juni 2020 fra mobile enheder

Fedt sted, flot park med super gode ansatte Meeeen, for mange tekniske nedbrud i løbet af dagen på forskellige aktiviteter. Håber ik det er hverdagskost. Covid 19 foranstaltninger er i top, parken kan ikke gøre for at folk ikke holder afstand, men de er goe til og komme og bede folk om det.

Tak, AxelC161