Fed tur i Djurssommerland

Super hyggelig tur! Jeg fik overskredet min egen grænse ved, at prøve tigeren, som desuden er hele... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
650albertea
fra mobile enheder
God tur til Djurs sommerland

Min yndlingsdel var bestemt at det var mange vildere forlystelser i forhold til andre steder jeg... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Loui130s
fra mobile enheder

Anmeldt d. 3. juli 2016 fra mobile enheder

Bare en fantastisk park med forlystelser for hele familien. Masser af sjove, vilde og rolige forlystelser kort sagt lidt for enhver. Spiser godt på de forskellige restauranter i parken men der er også mulighed for at medbringe egen mad og drikke det kan opbevares i parkens garderobe for en billig pris.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, dorthep940
Anmeldt d. 1. juli 2016

På trods af lidt regn havde vi en fantastisk dag i Djurs Sommerland.
Mange forlystelser til alle aldersgrupper, så der var noget spændende for alle ungerne og vi voksne legebørn :-)
Vil dog anbefale at tage turen i træstammerne som noget af det sidste på dagen, da man kan blive seriøst våd i denne forlystelse.
Midt på dagen grillede vi vores medbragte mad, som vi spiste ved nogen af de overdækkede borde.
Det mest fantastiske ved Djurs sommerland var at her står man ikke og bruger alt siden kostbare tid på at stå i kø, som i for eksempel Legoland, vi ventede Max. 10 min. Ved de allermest populære forlystelser

Tak, Torben J
Anmeldt d. 30. juni 2016 fra mobile enheder

Altid noget at lave og aldrig proppet med mennesker.
God underholdning for pengene.
Der er ting for børn i alle aldre og plads til at spise medbragt mad mm.

Tak, 542pernillel
Anmeldt d. 28. juni 2016 fra mobile enheder

Vi tog afsted som familie på 4 (drengene er 7-9)
Børnene hygger sig meget, de prøved en hel masse
Husk at tage regntøj/gummistøvler med, danske vejr er ikke til at regne med
Madpakke kan også anbefales, da det kan blive lidt dyrt
Hyggehajsa

Tak, vivianeaba
Anmeldt d. 19. juni 2016 fra mobile enheder

Vi er li kommet hjem efter en hel dag i Djurs. Det var en rigtig god oplevelse hele vejen rundt, dog var der 2 punkter som vi var lidt ærgerlige over.
1) De havde en masse tilbud på fx slik eller dip- hvis man tog x antal så fik man mængde rabat- men det glemte de 3 steder- så hvis man ikk får bonen opdager man det jo ikk. Det er ikk mange penge- mere princippet i det.
2) Vi havde bestilt grillpakker- nemt- rimelig pris og rigtig lækkert. Der var en lille dug med som var rigtig hyggeligt.. Men nogle servietter og en grilltang havde nok været bedre givet ud- da gaflerne smeltede:-)
Ellers var alt super..

2  Tak, kaspercharlotte
Djurssomerlanddk, Salgs- og marketingkoordinator hos Djurs Sommerland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juni 2016

Hej,

Tak for jeres anmeldelse og input. Vi giver dem videre til de ansvarlige, så de kan tage det med.

Vi håber, I får lyst til at besøge Djurs Sommerland igen en anden gang.

Mvh.
Djurs Sommerland