Anmeldt d. 4. marts 2018

Vi, seks voksne og en dreng på 12 år fik os en hyggelig brunch og pooltid på JW Marriot, i Januar 2018.
Vi boede på et mindre hotel i Khaolak, og blev anbefalet at prøve JW Marriot Brunch.
Det var en rigtig god oplevelse. Kæmpe stor buffet, men et fantastisk udvalg af kolde og varme retter, og en rigtig dejlig betjening, (lige som på de andre steder vi ellers kom).
Vi tog en taxi derud, og blev taget pænt imod i lobbyen. Fik hurtigt et bord ude på terrassen, og begyndte på vores brunch.
Bagefter fik vi udleveret nogle badehåndklæder ved stranden, og fandt nogle solstole i den laveste del af hovedpoolen ganske tæt på poolbaren. Der blev serveret koldt vand gratis, og resten måtte man betale for. Priserne for øl og sodavand var tæt på danske priser, og dermed dobbelt så høje som på de andre steder vi ellers købte drikkevarer, vel ganske naturligt når man er et sted som dette, og ikke noget vi blev forarget over.
Vi kan varmet anbefale at man prøver at få en brunch ud over hvad de fleste andre hoteller i området kan tilbyde.
Ud over hovedpoolen, kan man gå/svømme omkring 1,5km i vandvejene rundt mellem hotellets bygninger.

Værelsestip: Da vi ikke boede på stedet, er det svært at anbefale et specielt godt værelse.
  • Overnattede: januar 2018, rejste med familie
1  Tak, lars65
Anmeldt d. 18. februar 2018

Dette hotel ligger i skønne omgivelser hvor der masser af små oase og hyggelige steder man kan ligge og slappe af. Værelserne er super komfortable med køleskab og mulighed for at lave kaffe/the. Poolen er et kapitel for sig med 1,9 km pool at svømme i. Man ikke klage. Stranden med sit hvide sand og skyggefulde palmer er perfekt. Man kan spise flere steder på hotellet rigtigt god mad til fornuftige priser. Morgenbuffet er det største jeg har oplevet - den er fantastisk. Personalet er klar hele tiden til at hjælpe hvilket vi fik brug for da vores datter blev solskoldet. Der blev tilkaldt en læge og hun fik behandling hver dag på det lille afsnit i kælderen. Mange tak.
Dette sted er luksus til meget billige penge. DET skal prøves.
Vi kommer igen - på gensyn.

• Overnattede: februar 2018, rejste med familie
3  Tak, Thomas T
Anmeldt d. 26. december 2017 fra mobile enheder

Jeg har været i Thailand på JW Marriott Khao Lak Resort og spa og det har været helt fantastisk. Havet er lækkert hotellet har Thailands længste pool på 1,9 kilometer så det er mega fedt. Morgenmaden og måltiderne er helt vildt gode der er så meget mad at man bliver helt glad. De har også et spa hvor man kan få alle mulige behandlinger jeg har fx fået massage og det var så godt.

Overnattede: december 2017
Tak, Christoffer Jac... s
Anmeldt d. 25. juli 2017

Høj standard hele vejen igennem og et fantastisk flot hotel, absolut et besøg værd. Vi har var der første gang i 2016 og måtte bare tilbage igen. Morgenmaden er out of this world vild, og maden er også god i poolbaren og på restauranterne. Man skal være ved poolen inden kl. 10 hvis man vil have en ordentlig plads, men super fint med en voksen afdeling. Drinks er super gode, men nogen vil nok mene de er i den dyre ende, men det er det i det hele taget, også maden, men igen det hele værd. Servicen er helt i top og de fisker alt hvad man beder om. Tuk Tuk ind til Khao Lak koster 350 bath og der er et fint udvalg af restauranter derinde, men meget stille by.

• Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, christinasoerensen
Anmeldt d. 20. april 2017

Alt i alt kan man vel sige at dette er et helt perfekt hotel på alle tænkelige måder, men hvis man skulle komme med nogle kritik punkter er det:

Udendørs vedligeholdelse er langt de fleste steder udført pænt, men rundt omkring, typisk på ikke helt synlige steder, ses belægninger på murværk mv.

Vedligeholdelse af værelserne vil jeg sige bør være næste punkt på programmet, for specielt gulve og møbler er ved at være tydeligt slidte.

Den lille træbåd som sejler rundt med frugt og drikkevarer syntes jeg bør sejle en gang i timen fra kl. 11-18 da det er rigtig hyggeligt og en god service.

Når man bor ved vand rutchebanen (boede på værelse 4010) er der en del støj fra det cirkulerende vand i rutchebanen og jeg vil forslå at man i toppen af rutchebanen laver en knap som tænder vand cirkulationen i 2 minutter, på samme måde som boblerne i poolen.

Værelsestip: Lej en knallert i centrum til 200-250 Bath/dag og kør til White Sand Beach & Bambi Beach som er tæt på eller nogle af vandfaldene i området.
  • Overnattede: marts 2017, rejste med venner
1  Tak, thomasgE278SM