“Virkelig dårlig mad”
Anmeldelse af Da Leonardo

Da Leonardo
Anmeldt 5. september 2022

Venlig betjening, men føj hvor var maden dårlig. Maden var kold og pizzaen smagte som en frysepizza. Frygter en omgang dårlig mave.

Dato for besøg: september 2022
Tak, N419KFac

Anmeldt 19. august 2022

Simpelthen den bedste tiramisu, vær at komme igen efter, virkelig høflig betjening.
Var inde og spise på en anden resturant det fortrød vi.
Vi går ind på Da lardo næste gang, det er meget bedre.

Dato for besøg: august 2022
Tak, henningpeter_dfi2022
Anmeldt 15. august 2022

Jeg har tidligere spist på Leonardo og vært rigtig fornøyd. Men i går smagte maden ingenting og dem var ikke godt lavet. Da jeg skal betale spørr kelneren hvordan det smagte, jeg svarte ikke like godt som det plejer. Han beklaget, mens den Afghanske ( medejer? ) som sto ved siden af startet at skælde mig ud fordi jeg ikke var fornøyd med maden, han skælde også ud si tjener der sto og beklaget til mig.
Jeg kan virkelig ikke anbefale et sted der ikke tåler at høre ar deres mad ikke alltid er god. Eller føler for at skælde ut sine gæster

Dato for besøg: august 2022
Tak, Line L
Anmeldt 18. marts 2022 fra mobile enheder

Virkelig et besøg værd. Hold nu op en oplevelse. Både atmosfæren i restauranten og maden er bare noget man skal opleve. Vi bestilt forret og tænkte når det er lige en lille appetitvækker, vi kunne havde nøjes med forretten. Det er dejlige store portioner.

Dato for besøg: marts 2022
1  Tak, 647connieh
Anmeldt 10. marts 2022

Vi fik pasta og det var SÅ godt. Cremet og lækkert og al dente på den helt rigtige italienske måde. Helt klart et besøg værd!
Super service og betjening. Vi kommer helt sikkert igen, når vi engang er i nærheden igen.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, H4463DDannes

Har du været i Da Leonardo? Fortæl om dine oplevelser!