“Fuld forkælelse for alle sanser.”
Anmeldelse af Restaurant Vigen

Restaurant Vigen
Køkkener: Europæisk, Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 8. oktober 2023 fra mobile enheder

En smukt oktober aften i solnedgangens skær fik vi en total oplevelse af smag og dufte. Super lækker 4 retters menu, bestående af 3 forskellige fiskeretter og en super dessert samt 2 glas vine tilpassede menu. De bedste anbefalinger fra os. Forkæl dig selv og dine nærmeste med denne oplevelse!

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, SusVinholt

Anmeldt 15. september 2023 fra mobile enheder

Vi fik ualmindelig lækkert smørrebrød. Vi fik begge fiskefilet, dom smagte fantastisk og derefter tatar med blandt andet popcorn. Vi kiggede en ekstra gang, men smagen var også her fantastisk.
2 stykker smørrebrød var rigeligt, vi var virkelig blevet mætte.
Venligt og imødekommende personale og der var ikke lang ventetid.
Restauranten ligger i en meget smuk natur og der er en fantastisk udsigt.
Et lille minus er manglende håndtag ved trapperne og på toiletterne, der var fuld hus i restauranten og mange ældre, det er måske værd at tænke over

Dato for besøg: september 2023
1  Tak, HanneP740
Anmeldt 19. august 2023

Tredje besøg I år og endnu engang fantastisk god mad - kan kun anbefale dette sted til alle der værdsætter god gastronomi...

Dato for besøg: august 2023
    • Stemning
1  Tak, Bent K
Anmeldt 11. august 2023 fra mobile enheder

Andet besøg på restaurant Vigen og ikke sidste gang. Fantastisk søde tjenere og maden er udsøgt og smager så dejligt. Jeg har glutenallergi men det er intet problem (havde ikke meddelt det i forvejen) kokken diskede naturligvis op med det lækreste velsmagende brød til mig.

Dato for besøg: august 2023
1  Tak, Elisabeth B
Anmeldt 26. juli 2023

Helt fantastisk gennemført frokost. FULD af lækre smagskombinationer.
Vi elsker smørrebrød. Men dette er til dato det bedste vi har fået. Slår alle.

ALLE stykker blev prøvet af bordet. Og alle kan KLART anbefales.
Skulle ét stykke vinde over ande, så må det være roastbeef… SUBLIMT.

Vi kommer igen❤️‼️

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Lizette N

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vigen, kiggede også på

Roskilde, Vestsjælland

Har du været i Restaurant Vigen? Fortæl om dine oplevelser!