Anmeldt d. 1. august 2020

Prisen er god. Maden er bedre end forventet, men det trækker ned at toilet ig bad er godt gammeldags nusset. Sort skimmel, støv mm. Det kunne for et par minutter om dagen bringes i orden, og det ville trække den samlede oplevelse meget op.

Dato for ophold: august 2020
Tak, HelleH401
Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Det var billigt! 3 overnatninger med 1/2 pension for godt 2000kr for 2 personer.
Vores værelse var meget rummeligt og rent og pænt.
Personalet var meget serviceminded og hjælpsomt, især serveringspersonalet i restauranten. De fleste taler dansk, og gør virkelig meget ud af at hygge om gæsterne, der for en stor dels vedkommende er danske stamgæster.
Det er meget småt med mulighed for at sidde ude, der er kun en meget lille terrasse med plads til 20-30 personer.
Alt i alt et godt hotel.
MEN maden er ringe, både morgenbuffet og aftensmad. Aftensmaden er baseret på frostvarer og pulver løsninger, det er her man skal huske på prisen!

Tak, meretefravirum
Anmeldt d. 10. juli 2020

Vi bestilte 5 overnatninger incl. mad.
Vi ankom ca. kl. 11.00, selvom der er indtjekning kl. 14.00, men vi fik vores værelse med det samme.
Værelset var ok, lugtede af gammelt træ, men det kan vi leve med.
Morgenmaden var som forventet - buffet, men rigligt at vælge imellem.
Kaffe og kage om eftermiddagen.
Maden var rigtig god, en forret, valg mellem tre hovedretter og derefter dessert.
Det eneste minus var, den første aften, hvor maden kom hurtigt. Dvs. vi havde lige spist suppe, så kom hovedretten og derefter desserten - det fik vi fortalt personalet, så vi efterfølgende havde tid til at sidde og nyde vores vin.
Kan kun anbefale dette sted.
Vi gav kr. 4488,- for tre personer alt incl. dvs. udne drikkevarer.
Vi kommer gerne igen.

Tak, Kim R
Anmeldt d. 8. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde købt et tre dages ophold gennem Risskov rejser, alt i alt fint til prisen, pæne nyrenoverede værelser ( i hovedbygningen ) meget fin aftenmenu med to hovedretter at vælge imellem, dog ledte vi efter thekøkkenet som beskrevet men det gik fint uden.

Kan klart anbefales men er Tysk med stort T.

Tak, jesvoight
Anmeldt d. 31. marts 2020

Jeg er medlem af en landsdækkende forening, hvor vi i bestyrelsen skulle holde det første bestyrelsesmøde. Vi valgt at tage en tur til Tarp, hvor vi mødtes klokken 12, til en frokost. Her må jeg indrømme , at vi nok skal være mere specifikke med, hvad vi har af forventninger til en frokost. Men det er helt min egen skyld..
Vi havde et godt møde, hele dagen, nød restaurantens 3 retters, med tilhørende vine, kaffe avec og det hele.
Endnu en rigtig god oplevelse på Landgasthof Tarp.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, JetteGlad