Anmeldt d. 31. marts 2020

Jeg er medlem af en landsdækkende forening, hvor vi i bestyrelsen skulle holde det første bestyrelsesmøde. Vi valgt at tage en tur til Tarp, hvor vi mødtes klokken 12, til en frokost. Her må jeg indrømme , at vi nok skal være mere specifikke med, hvad vi har af forventninger til en frokost. Men det er helt min egen skyld..
Vi havde et godt møde, hele dagen, nød restaurantens 3 retters, med tilhørende vine, kaffe avec og det hele.
Endnu en rigtig god oplevelse på Landgasthof Tarp.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, JetteGlad
Anmeldt d. 13. februar 2020

Et pænt og rent gasthaus i typisk tysk stil. Et venligt personale.
Ophold med 2 overnatninger starter med kaffe. Det beød en lille kop kaffe pr person. Ekstra kop kostede 40 kr pr person, finder jeg helt urimeligt. Middagen bar præg af at der skulle spares, små meget spinkle retter, ikke velsmagende. Morgenmaden var ok. Vil anbefale at ændre middagskonceptet !

Dato for ophold: november 2019
Tak, Kalanchoe523
Anmeldt d. 19. januar 2020 fra mobile enheder

Gammeldags tysk kro/hotel med plastikblomster und alles og den karakteristiske lugt af mad og lidt jordslået. Men ok til prisen hvis du har brug for billig og enkel overnatning i området. Man føler sig lidt som sendt tilbage til 1960’erne i en dansk provinsby. Personalet taler dansk.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, BenteN7
Anmeldt d. 12. januar 2020

Vi holdt jul på Landgasthof Tarp det var en anderledes jul men super god juleaften var der bufe med 3 varme retter og flere kolde retter blandt andet røget ål og laks og diverse pålæg,juledag var der en god middag bagefter musik og dans med fri bar fra kl.2100-0300 og stadig super sødt personale

Dato for ophold: december 2019
Tak, hanneoglykke
Anmeldt d. 26. december 2019

Er lige komme hjem fra et juleophold, det har været et godt ophold som altid, god mad,personale og hotel.
Har været på dette hotel flere gange,men det var vores første jul vi holdt der. vi altid en god service.

Dato for ophold: december 2019
Tak, ovebennym