“Ikke dårlig mad . Min veninde”
Anmeldelse af Niebueller Backstube

Niebueller Backstube
nr. 1 af 1 Bageri i Suderlugum

Ikke dårlig mad . Min veninde og jeg kommer 1 gang om måneden og hygger os med løgpølse og kaffe.fantastisk spiseog venligt personale

Men i dag oplevede jeg en højest besynderlig oplevelse . Jeg ønskede at benytte toilettet,( som jeg normalt ikke har udfordringer med) jeg fik adgang som normalt. Da vi var færdige med at spise gik vi ind for at handle og mærkede ,at min mave rumlede jeg forlod butikken og gik mod toilettet som skal åbnes af personalet . Hvilket ikke lige gik så godt. Hun spurgte om jeg var spisende kunde, hvilket jeg kunne bekræfte ja til, og så pegede hun på et skilt ,som jeg ikke kunne læse pga. Afstand. Hun vendte mig “ ryggen og forsatte med at ekspedere i bageren
Jeg måtte nærmest “ råbe”/ blive gal før hun åbnede for toilettet.
Hvad er det for en opførsel , hvor et menneske akut har brug for et toiletbesøg ?
I burde skamme jer

2  Tak, Helene A

Anmeldt 20. februar 2019

Jeg synes at der er en dårlig stemning restauranten. Den ene virker mere sur end den anden. Maden er ret kedeligt med slatne brasede kartofler osv og sovs de sikkert får hjem i spande

Dato for besøg: september 2018
Tak, 466helles
Anmeldt 10. juni 2018

Det her er en simpel madfabrik, det går lynhurtigt, men er en ringe kvalitet.
Vi bestilte schnitzel hvortil der var en smagsløs universalsovs og ringe braskartofler.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Ebbe S
Anmeldt 10. maj 2018

Vi bor i Tønder og handler en del i Edeka supermarkedet. Spisestedet ligger ved indgangen og har en fremragende Tagessuppe (dagens suppe) med et sprødt rundstykke til.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, margitfriborg27
Anmeldt 27. februar 2017

Niebüller Backstube har etableret en bistro i forbindelse med supermarkedet Zentralmarkt i Süderlügum.
Det er et på alle måder dejligt sted, hvis man ønsker god fastfood eller kaffe/the med lækker kage.
Vi fik først dagens ret - Snitzel med pasta. Og derefter god kaffe med meget lækker konditorkage.
Det er forståeligt et meget populært sted.

Dato for besøg: februar 2017
2  Tak, LN1946

Rejsende, der kiggede på Niebueller Backstube, kiggede også på

Suderlugum, Slesvig-Holsten

Har du været i Niebueller Backstube? Fortæl om dine oplevelser!