Anmeldt d. 27. januar 2020

Vi boede i de nyrenoverede dejlige lejligheder med ovn og opvaskemaskine. Flotte! Der manglede en bageplade, som servicepersonalet kom med i løbet af 1/2 time.
Vi var afsted i uge 42, hvor der altid er mange, men der er alligevel plads, og med bølgebassinet i badelandet er der meget mere luft.
Vi skal afsted igen her i marts 2020 :-)

Værelsestip: Vælg tæt på fælles faciliteterne.
Dato for ophold: oktober 2019
Tak, kadytten
Anmeldt d. 26. januar 2020

Vi var afsted 4 voksne og 2 børn fredag - søndag..

Det var bare super godt! Vandland var virkelig godt, legelandet var også okay - vi havde nok forventet det var større! Men der var en masse gode aktiviteter, og vi hyggede os alle enormt meget!

Eneste minus var at der måske var lidt beskidt i form af fnullermænd hist og her

Dato for ophold: januar 2020
Tak, I8925QInadineb
Anmeldt d. 5. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg vil tilslutte mig de fleste andre anmeldelser. Et super sted, fine lejligheder, fint legeland til børn. Og et lækkert stor vandland. Eneste minus er at vandrutchebanerne giver lidt røde mærker på ryggen, ved samlingerne. Det gør sgu nas.
Men alt i alt, en super forlænget weekend!
Vi kommer igen!!

Tak, ThomasSil
Anmeldt d. 30. december 2019

Vi besøgte Weissenhäuser i julen 2019. Vi havde en fin lejlighed, hvor det er et plus, der nu er kommet en ovn i køkkenet.
De nye omklædningsfaciliteter fungerer godt, og det er mindre stressende at skulle klæde om i forhold til tidligere. Der er god plads og mange brusere.
Det nye bølgebassin er godt og vores datter nød det virkelig. Udvidelsen er god, og så aflaster de andre aktiviteter i badeland, så selvom der er mange gæster i badeland, så virker det ikke sådan længere.

Tak, lykkesborg77
Anmeldt d. 3. december 2019

Vi besøgte weissenhauser med 4 voksne og 2 børn til forlænget weekend. Vi har før været der, men de har virkelig moderniseret inden for det sidste år og både lejligheder og vandland er helt i top.

Køkkenet er spartansk indrettet, men der kan til gengæld købes massere mad takeaway på sitet eller i den nærliggende by. Der er indsat ovn i de moderniserede lejligheder hvilket giver flere muligheder for at lave mad.

Alt i alt et superfint besøg til næsten ingen penge. Helt sikkert ikke sidste gang vi er her.

Tak, LRP234