Anmeldt d. 5. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg vil tilslutte mig de fleste andre anmeldelser. Et super sted, fine lejligheder, fint legeland til børn. Og et lækkert stor vandland. Eneste minus er at vandrutchebanerne giver lidt røde mærker på ryggen, ved samlingerne. Det gør sgu nas.
Men alt i alt, en super forlænget weekend!
Vi kommer igen!!

Tak, ThomasSil
Anmeldt d. 30. december 2019

Vi besøgte Weissenhäuser i julen 2019. Vi havde en fin lejlighed, hvor det er et plus, der nu er kommet en ovn i køkkenet.
De nye omklædningsfaciliteter fungerer godt, og det er mindre stressende at skulle klæde om i forhold til tidligere. Der er god plads og mange brusere.
Det nye bølgebassin er godt og vores datter nød det virkelig. Udvidelsen er god, og så aflaster de andre aktiviteter i badeland, så selvom der er mange gæster i badeland, så virker det ikke sådan længere.

Tak, lykkesborg77
Anmeldt d. 3. december 2019

Vi besøgte weissenhauser med 4 voksne og 2 børn til forlænget weekend. Vi har før været der, men de har virkelig moderniseret inden for det sidste år og både lejligheder og vandland er helt i top.

Køkkenet er spartansk indrettet, men der kan til gengæld købes massere mad takeaway på sitet eller i den nærliggende by. Der er indsat ovn i de moderniserede lejligheder hvilket giver flere muligheder for at lave mad.

Alt i alt et superfint besøg til næsten ingen penge. Helt sikkert ikke sidste gang vi er her.

Tak, LRP234
Anmeldt d. 19. november 2019 fra mobile enheder

Generelt en god oplevelse. Desværre startede ferien med en receptionist med meget dårligt engelsk som både gav os en forkert rute til værelset (hvilket resulterede i at vi måtte vade rundt i over en time og spørge 5 medarbejdere uden held), samt informerede om forkerte åbningstider på butikken så vi kom ned til en lukket dør med meget sultne og trætte børn.
Vi kunne ligeledes virkelig godt have brugt den information at der ikke er mulighed for at handle om søndagen og efter kl 13 i hverdagen.

Dato for ophold: november 2019
1  Tak, Louise C
Anmeldt d. 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Det er tredje gang vi er i lejlighederne, det er et dejligt sted og vi kommer gerne igen. Vi giver dog kun 4 stjerner, da der var et par mangler. Lejligheden var ikke helt ren, fliserne i badelandet er glatte så det er en fordel med badesko eller badesandaler, pas på børnene ved rutsjebanen med baderinge da der ikke er lys ved nedkørslen , der var mange som slog sig.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, U5154VEvickym