Anmeldt d. 9. september 2020

Udmærket hotel beliggende helt tæt på vandet/lystbådehavnen. Værelset var ok.
Hotellet har efter alt sandsynlighed udfordringer med deres opvask - glas på værelset og kopper/tallerkner på morgenmadsbordet var beskidte......

Dato for ophold: september 2020
Tak, clauss9
Anmeldt d. 4. september 2020

Ikke meget at sætte en finger på.
5 retters gourmet menu var rent trylleri. Kokken forfører dig med sine smagskombinationer og efterlader dig med fornemmelsen af at ville have mere - indtil næste ret, så starter det forfra. Han er dygtig i sin sammensætning af smage og trods et moderne touch så er man ikke i tvivl om respekten for råvarerne.
Hotellet er smukt og ligger helt idyllisk, værelserne store og fyldt med charme. Personalet er søde og imødekommende og uhøjtidelige.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Mobile79613
Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Vi blev i receptionen godt modtaget, her stod der koldt vand parat.
Vi blev fulgt til værelset af receptionisten, der også informerede om, at vi kunne tage badekåber med ned til stranden, hvis vi ønskede en dukkert. Det lå 100m fra vandet.
Værelset var dog meget varmt og var svært at køle ned.
Det gratis vand, der stod på værelset var en god gestus, men jo desværre også varmt.
Vi spiste en lækker middag i restauranten med en flot udsigt over vandet fra den hyggelige terrasse. Dog var havemøblerne ikke rare at sidde i længere tid ad gangen. De trænger til udskiftning.
Morgenmaden var god, men serveringen tog MEGET lang tid. Vi fik bord med det samme, men ventede en halv time på kaffe og mad. Enten var der sygdom eller også manglede der organisering. Her kunne godt strammes lidt op, men maden var lækker og frisk.
Hotellet er hyggeligt og afslappet og det var lige hvad vi havde brug for.

Dato for ophold: august 2020
Tak, christer_travels
Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Elendighed - vi gik Gendarmstien fra Sønderborg, og det eneste spisested i Miles omkreds var Hotel Baltic. Der var flag ude og et skilt med reklame for salg af is, når man kom nede fra stien/havnen. Menukortet oppe ved hovedindgangen lød også godt. Vi (2 Pers) blev desværre afvist med begrundelsen, at der kom et selskab - tænk sig, at man ikke kan klare mad til 2 personer. Så bør man ikke sætte reklame og flag ud for issalg, og så bør man allerede skrive ude på menukortet udenfor, at der er lukket for gæster.
Nøj, hvor var vi skuffede - dertil skal lige nævnes, at der ikke er andre muligheder for at købe mad i Høruphav eller på resten af turen på Gendarmstien mod Skovby.
For så ikke at snakke om muligheden for overnatning - det turde vi da slet ikke tænke på.
‘Flot’ at hotellet er nævnt i folderen om Gendarmstien. Det må vi vist give videre

Dato for ophold: august 2020
Tak, karenbp
Anmeldt d. 24. november 2019

TAK Vi har haft et skønt gourmetophold på dette smukke sted - Tak til et hyggeligt og nærværende personale - jeres dygtighed var uovertruffeny De mange spændende retter var en fantastisk smagsoplevelse - og vinene perfekte. I fortjener alle de stjerner man kan få!

Dato for ophold: november 2019
Tak, Leschm