Anmeldt d. 24. november 2019

TAK Vi har haft et skønt gourmetophold på dette smukke sted - Tak til et hyggeligt og nærværende personale - jeres dygtighed var uovertruffeny De mange spændende retter var en fantastisk smagsoplevelse - og vinene perfekte. I fortjener alle de stjerner man kan få!

Dato for ophold: november 2019
Tak, Lene S
Anmeldt d. 10. august 2019 fra mobile enheder

Var på Vandreture fra Sønderborg til Høruphav og retur. Glædede os derfor at spise på Baltic, som vi havde læst så meget godt om. Enig, stedet er vidunderligt og placeringen ganske fint med udsigt over havnen og over til Kegnæs. Men så holdet superlativerne også op. Vi bestilte et stykke smørbrød med hønsesalat, det dyreste på menukortet, til 140 kroner, en pris, som vi aldrig har set før. Vores forventning derfor var, at det måtte være noget meget særligt. Men vi blev skuffet noget så fælt. Et bitte stykke rugbrød med en købe-hønsesalat, nogle stykker asparges fra glas, garneret eller bedre sagt - gemt under karse. Det ene point går udelukkende til den søde og venlige betjening. Forsøger Baltic at holde vandrefolk væk fra stedet?

1  Tak, Ronald B
Anmeldt d. 7. august 2019

Hotel Baltic ligger ved Høruphav lystbådehavn, hvor der er meget hyggeligt og roligt. Hotellet serverer god mad og morgenmaden er i top. Fine muligheder for gåture i området. Det kan absolut anbefales.

Tak, Hanne L
Anmeldt d. 3. august 2019 fra mobile enheder

Baltic har en super idyllisk placering. Hotellet er nydelig renoveret og den gamle stil er fint ovetholdt. Dog er man gået for meget på kompromis med indretningen af værelserne. Ikke et skab eller en stol at sidde i. Ingen vandsparer på toilettet og bruseren. Ingen bløde møbler andre steder på hotellet. Meget småt værelse og bad. Morgenmad burde varieres, når man har tre overnatninger.

Tak, metteogs_renj
Anmeldt d. 22. juli 2019 fra mobile enheder

Vi overnattede på Hotel Baltic i forbindelse med en vandretur.
Vi boede i et stort smukt værelse med en terrasse med udsigt til havnen. Gode senge.
Vi ankom ved 14-tiden og var sultne og ville gerne spise frokost. Desværre viste det sig, at deres restaurant ikke have åbent mandag, men vi blev tilbudt et par håndmadder og kaffe - virkelig god stil :-). Morgenmaden er økologisk og lækker.
Vi kommer igen, da vi gerne vil prøve deres restaurant.
De bedste anbefalinger herfra.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Kosmos1963