Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.115)
Filtrer anmeldelser
3.115 resultater
Medlemsvurdering
2.151
653
186
75
50
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.151
653
186
75
50
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 3.115 anmeldelser
Anmeldt d. 9. marts 2018

Helt i gennem en fantastisk oplevelse at være gæst på dette sted. Alt virker som det skal.Personale hele vejen rundt super søde, hjælpsomme og klar til at hjælpe med alt stort som småt. Morgenmaden er i særklasse helt i top.Rengøring uden en finger at sætte på. Eneste lille minus er antallet af solsenge ved specielt det store pool område er helt utilstækkelig. Man har åbenbart regnet forkert i antallet er personer som bruger pool/den fantastiske strand.

Værelsestip: Betal den lille ekstra omkostning af få værelse med havudsigt, den er fantastisk. ( vi havde valgt Grand Ocean room ) 3604
  • Overnattede: februar 2018, rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
1  Tak, Helle V
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 30. december 2017 fra mobile enheder

Hotel lever ikke op til 5*!

- hotel mangler generelt vedligeholdelse
store pool .. mosaikker ligger løst på bunden, som man går og træder i
2 ud af vores 3 værelser måtte ombyttes pga. fugt og dårlig lugt, sorte jordslåede rande omkring badekar og bruseniche, på det ene værelse stod en affugter og larmede, da vores datter og kæreste fik nøglen
- rengøring kunne være bedre på værelser
.. nogen gange shower gel .. nogen gange ikke ...
- dyrt på hotellets restauranter.. som danske priser
- personale taler og forstår kun lidt engelsk

Hotel har meget ungt personale, som generelt har svært ved at tackle de mange gæster over jul og nytår, hvor der formentligt er fuldt booket.

+
- lækker morgenmads- og julebuffet
- lille pool .. roligt område ..
- fri vand og softdrinks i køleskab
- kørsel med hotellets biler op/ned til/fra værelser

Overnattede: december 2017, rejste med familie
Tak, Agnete H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BM M, Manager hos Pullman Phuket Arcadia Naithon Beach, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. januar 2018
Google Oversæt

Dear Agnete H,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Phuket Arcadia Naithon Beach. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Brett Wilson
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 10. januar 2017

Italiensk restaurant , med angiveligt , italiensk kok. Jeg tvivler på han har oplevet italiensk mad i Italien. Strøede med rund hånd store saltklumper ud over al maden.
Serverede kolde pizzaer, på kolde tallerkener.

Buffet hvor maden ikke blev opbevaret korrekt. De varme retter var for kolde og de kolde retter for varme.

Jeg har rejst rundt i hele verdenen fra Hawaii til Cambodia. Fra Italien til Syd Afrika. Det er første gang jeg har været syg på en rejse.

Vedligeholdelsen af hotellet er på et lavt niveau. Trappen ned til stranden var defekt. Det var den i de 14 dage jeg var der . Den er givet ikke lavet endnu.

Personalet kunne ikke tale og forstå engelsk. De bliver undervist i det på hotellet, men de skulle have kunnet det inden de blev ansat. At en Thai ikke kan udtale ris, på engelsk, siger alt.
Det er muligt at Thai , udtales helt anderledes end engelsk, det er ingen undskyldning for ikke at kunne det.

Ikke engang personalet i receptionen kan engelsk.

Værelserne er gode. Der gøres rent hver dag. Der er rene håndklæder hver dag. Nogle gange et stort. Nogen gange et stort og et lille. Nogen gange toiletpapir. Nogle gang shampoo. Men værelser og rengøring OK.

Alt i alt meget skuffende, når hotellet har 5 stjerner.

Jan , Brande, DK

Værelsestip: Vælg værelse på øverste etage, så du ikke ser ud i bunden af regnskoven
  • Overnattede: december 2016, rejste med familie
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
1  Tak, Jantand
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BM M, Manager hos Pullman Phuket Arcadia Naithon Beach, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. januar 2017
Google Oversæt

Dear Jantand,

Thank you for taking time to share your feelings with us. Having met you personally during your stay and having had the opportunity to also respond to your internal customer survey, I believe it is appropriate I reply to your review.

We pride ourselves on ensuring our guests have a great experience and it appears we let you down, I know very well that there were some things that impacted your stay with us and for this we truly apologies. I am also deeply sorry that after several days and despite our efforts to regain your confidence, you still feel this way about your experience.

As we discussed, when travelling often there can be other factors like water, dehydration, viral, humidity or temperature change that can also cause the symptoms you’ve suffered from. However we take potential cases of food poisoning very seriously, as hold ourselves to a high Food Management System standard - I hope your walk around with our Executive Chef checking the food temperature on the buffet was beneficial as we believe it highlighted temperatures were in control and appropriate according to type of dish presented, along with rotation – this is done daily.

As mentioned in my previous response, in regards to the level of English - we do have weekly English training classes to support the team along with Thai classes for our guest. What you may not be aware is Thai language is a very tonal language. Our team members are speaking every day with French, Germans, Australian, Americans, Danish and other guests from all around the world that are speaking English but with very different accents, tone and pronunciation. This can sometimes make it challenging for the team to understand and can potentially create some confusion. Nevertheless, we take your feedback very constructively and we will strengthen our focus on improving communication in all departments.

You will be please to know the beach stairs have never been dangerous nor put our guests at risk but it is true that some wooden parts were slightly moving - The kind of maintenance required to solve this permanently included some stainless steel brackets which need to made offsite and we can now inform you this will be finished by this Friday.

We certainly appreciate your comments and feedback as we continually seek ways to evolve our levels of service and guest experiences. Unfortunately I do not have a magic wand to go back, but welcome the opportunity to replace your current memory with something more positive in the future. Should you decide to give us a second chance, please feel free to contact me directly so that I can ensure we look after you.

Kind Regards
Benoit Metanomski
Director of Operations

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. december 2016

Destinationen for drømmerejsen med min kæreste var faldet på Thailand. Efter gennemgang af et utal af hoteller og anmeldelser valgte vi at rejse til den rolige del af Phuket - Naithon Beach, hvor vi havde store forventninger til Pullman Phuket Arcadia.

Alle forventninger blev indfriet - og mere til.

Vi fik et værelset et stykke oppe ad bjerget. Det var en oplevelse i sig selv at opleve turen fra lobbyen til værelset i bygning 9. Alle de små stejle veje var omkranset af frodige grønne planter. Alt er utrolig velholdt og dagligt ses udendørsarealerne passet og plejet.

Værelset var ren luksus. Virkelig kvalitet hele vejen igennem. Lyst, moderne og med en kæmpe stor seng (200 x 240).

Jeg har aldrig oplevet et hotel med bedre service. Alle ansatte mødte os med smil og en venlig hilsen. Når turen til værelset kunne føles lang og hård, stod personalet altid klar til at køre os i de små dørløse biler.
Vi oplevede en enkelt dag med sygdom. Et opkald til lobbyen og 10 min efter stod de på værelset med morgenmad til os. Om eftermiddagene ringede de fra lobbyen og spurgte, om vi havde fået det bedre og om vi havde brug for noget.

Morgenbuffetten er overflødighedshorn af herligheder, hvor alle kan få hvad de ønsker. Brød, yohurt, morgenmadsprodukter, æg i alle afskygninger, diverse wokretter, suppe, sushi, kager, frisk frugt og meget, meget mere.

Der er intet ved dette ophold, som vi kunne ønske os at ændre. Jo... længden. Vi kunne uden problem bruge 14 dage mere :-)

Tak til hele Pullman-personalet for at bidrage til en fantastisk oplevelse med rejsen til Thailand.

  • Overnattede: december 2016, rejste som par
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
3  Tak, Peter C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 21. august 2016 fra mobile enheder

Nyt og moderne hotel med luksuriøse værelser og dejlig store balkoner! Ligger i den rolige ende af Phuket, kort vej fra lufthavnen, og ved en stor dejlig strand.
Personalet er meget venligt og yder alt hvad de kan for at man skal føle sig godt tilpas! Der er en italiensk restaurant , med en italiensk kok, det kan smages:) morgenmaden er også helt fantastisk!

Overnattede: december 2015, rejste som par
Tak, Dorthe A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser