“Pragtfuld oplevelse”

Køkkener: Fransk, Middelhavsområdet, International, Vinstue
Velegnet til: Særlige lejligheder, Store grupper, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 8. marts 2017 fra mobile enheder

Smukt og stilfuldt sted, professionel og afdæmpet fuld opmærksomhed og skøn og veltillavet, velsmagende mad. Vin der passede til...
Vi kommer helt sikkert tilbage

Tak, Lene S

Anmeldt 27. april 2016 fra mobile enheder

Stedet og betjeningen levede fuldt ud til forventningerne.bestilte en 3 retters menu, samt vin fra det imponerende vinkort,alt var velsmagende og betjeningen kunne der ikke sættes en finger på.Restaurantens indretning og borddækning rigtig smagfuldt.

Tak, Jafjensen
Anmeldt 7. maj 2015

Utrolig velsmagende mad med velbalanceret smagskombinationer, deres gode mad overgås dog af deres overvældende vinkort, med alt hvad hjertet begærer i stort set alle prisleje. Personalet er blandt de mest serviceminded jeg længe har mødt, på en diskret og elegant måde, så det ikke forstyrrer selskabet.

Restauranten var halvtomt hvilke ødelægger lidt af stemningen, de store lokaler med højt til loftet, fortjener flere gæster end der var dén aften. Derudover var portioner i min optik lidt for store, som betød at vi måtte undvære desserten. Anretning af hovedretten var ikke imponerende, det ændrede ikke ved smagen, men det var en skam at smag og det visuelle ikke fulgtes ad.

Overordnet set er restauranten uden tvivl et besøg værd, og kan uden tvivl anbefales hvis du som turist savner mad af højere kvalitet.

Tak, Søren S
Anmeldt 11. september 2014

Venlig, professionel og imødekommende service
Yderst vel-tilberedt mad med virkelig god smag og gode vine dertil.
Hyggelig og skøn atmosfære
Generelt en virkelig god oplevelse!
Kan klart anbefales!!

• Stemning
Tak, petersoeby
Anmeldt 16. oktober 2013

Lækkert sted, forrygende mad og service. Kan varmt anbefales. Lidt dyrt men super kvalitet. Indretningen er hyggelig og med god plads imellem bordene.

Tak, annetteamby

Rejsende, der kiggede på The Arches, kiggede også på

Mellieha, Island of Malta

Har du været i The Arches? Fortæl om dine oplevelser!