“Helt perfekt”
Anmeldelse af Ta'Peter Restaurant

Ta'Peter Restaurant
nr. 15 af 119 Restauranter i Mellieha
Velegnet til: Romantisk, Store grupper, Lokalt køkken, Familier med børn, Forretningsmøder, Barhygge
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Anmeldt 31. august 2017 fra mobile enheder

8 personer til aftensmad, og vi var alle meget tilfredse. Fisken var perfekt tilberedt, og jeg har aldrig smagt så mør og lækker en blæksprutte.

Tak, Fiutassi

Anmeldt 27. august 2017

God mad til en fair pris, men meget gennemsnitlig. Vi fik både hovedret og dessert. Betjening var fin, men det er ikke nok til at trække op til en 4.

Tak, Mikael H
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Efter en tur rundt i byen faldt vi over denne lille restaurant... blev ført på 1 sal over en bar.. en super venlig ældre tjener anbefale deres mussels og seabass... han forklarede om deres tilberedning som kunne tilpasses til vores ønske.. lød virkelig lækker så vi sagde hurtig ja tak... blev så ingen måder skuffet... virkelig lækkert alt saft og kraft var fint bevaret... virkelig noget jeg gerne vil anbefale.

Tak, Jesper H
Anmeldt 10. maj 2017 fra mobile enheder

Pæne lokaler og borddækning.
Fin betjening med et smilende personale
Velsmagende mad og til fornuftige priser.

Tak, Bent T
Anmeldt 5. februar 2017

God mad med opmærksom og meget venlig betjening. Vi prøver at finde et godt spisested, og det kan tage rigtig lang tid og en lang gåtur. Det fandt vi Ta´Peter er et rigtigt hyggeligt sted med go mad.

Tak, Kristian70

Rejsende, der kiggede på Ta'Peter Restaurant, kiggede også på

Mellieha, Island of Malta

Har du været i Ta'Peter Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!