“Lækkert mad”

Køkkener: Pizza, Grill
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 4. juni 2018

Vi spiste der 3 gange i løbet af en ferie-uge til frokost og aftensmad, og bestilte noget forskelligt hver gang. Det var en dejlig oplevelse af friske råvarer og rimelige priser. Velsmagende store portioner, og vi prøvede forretter, kødretter, salat, burger...ja næsten alt på menu-kortet på nær dessert. Tjenerne var meget venlige. Bestemt et sted vi skal besøge igen.

Tak, Anne R

Anmeldt 27. september 2017 fra mobile enheder

Og supergod betjening! Vi fik nogle rigtige gode pizzaer og lækre burgere! Der var en hyggelig stemning og vores tjener var sød og lavede sjov med vores børn! Priserne er meget fine!

Tak, MieA85
Anmeldt 30. oktober 2016

Fint placeret på hovedgaden. Opmærksom betjening. God mad: Vi fik henholdsvis en omelet med pomfriiter og salat og en svamperisotto. Begge god kvalitet for pengene.

Tak, JToldsted
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Maden er af fin standard og det går overraskende hurtigt med at få serveringen. Sødt og venligt personale og faktisk en af de bedste pizzaer vi fik hernede

Tak, Kasper M
Anmeldt 7. juli 2015 fra mobile enheder

Har været her 2. Gang indtil videre. Deres blæksprutte til forret var fantastisk. Deres pasta Carbonara er også fin. God, hjælpsom og høflig betjening.

Tak, Peter K

Rejsende, der kiggede på Tal-Puzzu, kiggede også på

Mellieha, Island of Malta

Har du været i Tal-Puzzu? Fortæl om dine oplevelser!