Hotels.com
Få bonusser med One Key
Algotels
BjørnHansen
Hellerup, Danmark

...En god sommer ferie!!!

Anmeldelse af Pergola Hotel & Spa
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 29. aug. 2023
Vi har en god sommer ferie i pergola hotel. Rosele snak med os på dansk. Hun er meget venlig. Mange Tak!!!! Vi opgraderer et værelse med hav og udsigten var perfekt. Vi er meget glade. Mad i bonvatentura er okay. Cave bar Oliver også den indiske mand er meget pæn. Svømmepøl er fantastisk! Vi ses næste sommertid!
Dato for ophold: juli 2023
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 30. aug. 2023
Kære gæster,

Tak så meget for at have valgt Malta og Pergola Hotel til din sommerferie!

Vi er glade for at læse, at din bolig var perfekt, og vi ser nu frem til at byde dig velkommen igen i den nærmeste fremtid.

Pergola Hotel & Spa Team
4.1 km fra Pergola Hotel & Spa
Gratis parkering
Vis flere hoteller i Mellieha
Anmeldt d. 20. august 2022

Vores toilet var utæt, og fik at vide at de ville fikse det dagen efter, hvilket ikke var tilfældet, da det i stedet tog dem 4 dage, derudover tog det 3 ture til receptionen for at få håndsæbe på værelset. Værelset var derudover ret indelukket, og der var ikke de bedste muligheder for at lufte ud.
Morgenmaden i restauranten var fin, massere af valgmuligheder, dog en helt anden sag med aftensmad, der ofte var tørt og intetsigende. Overtjeneren i restauranten var ikke særlig serviceminded, og virkede tit som om vi ubelejligerede ham ved at komme.
Poolområdet var alt for tæt af solsenge og parasoller, og poolen var meget lille i forhold til mængden af mennesker, og især børn, der gerne ville lege i poolen. De mange mennesker betød at poolen blev ret klam af solcreme og sved.
Dertil er hotellet stort og lidt svært af komme rundt i.

Værelsestip: Sørg for at få et værelse med balkon.
Dato for ophold: august 2022
Tak, MaleneSvendsen
Management Pergola Hotel Spa, Guest Services / Front Office hos Pergola Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2022

Kære gæst,

Tak for at du har valgt at blive hos os og for at dele sådan værdifuld feedback.

Vi beklager at vi læste, at visse aspekter kan have påvirket den generelle glæde ved dit ophold.

Vi håber, at vi får en anden mulighed for at byde dig velkommen igen i fremtiden.

Pergola Hotel & Spa Team

Anmeldt d. 21. august 2020

Fantastisk ferie på Malta og et super dejligt ophold på Pergola Hotel og Spa. Det kan klart anbefales at tage ophold på det hotel. Super venligt personale og der foretages rengøring hver dag. Det er ikke sidste gang vi kommer der:-)

Dato for ophold: juli 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, kenneth2207
Sunsites Ltd, Guest Services / Front Office hos Pergola Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2020

Kære gæster,

Tak så meget for at have valgt Malta og Pergola Hotel til din sommerferie!

Anmeldt d. 9. november 2019 fra mobile enheder

Fint hotel, med central beliggenhed, 5 min. Fra busstop.

Der er generelt venligt og imødekommende personale, vi oplevede dog, direkte manglende service i “cave bar” noget af personalet ikke så meget som reagerede når man ville købe mad eller drikkevarer, de kunne sælge meget mere, hvis de ville..

Værelset var fint og rent og den daglige rengøring meget effektiv, med stort brug af noget klorholdigt rengøringsmiddel.

Det tager tid at finde rundt på hotellet, da det ligger på begge sider af en “gade”.

Morgenmaden var ok, men ikke mere end hvad man kan forvente.

Dato for ophold: november 2019
1  Tak, Tonbir
ManagementPergola, Manager hos Pergola Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. november 2019

Anmeldt d. 9. maj 2019

Det tog os nogle dage at lære hotellet at kende indvendigt, med sine mange og forskellige labyrintagtige gange. Hotellet virker renligt og personalet er venligt og imødekommende. Det overraskede os dog, at man skal betale leje for værdibokset der følger med værelset.
Morgenmaden var ikke til at råbe hurra for, så den sprang vi over de fleste dage.
Vi brugte ikke hotellets restaurant, der virkede meget kedelig. Vi troede at vi kunne få gode cocktails ved pool-baren, men det var det slet ikke i virkeligheden.
Som erfarne sauna entusiaster, så var hotellets sauna- og spa faciliteter en stor skuffelse. Det er overdrevet at kalde hotellet for et luksus-hotel, men beliggenheden er ok, med kort afstand til centrum og busforbindelser.

Værelsestip: Værelserne på øst- og sydsiden er mere stille. Vi valgte at opgradere til værelse med balkon, og det gav mere luft.
Dato for ophold: maj 2019
Tak, Blitzard
ManagementPergola, Manager hos Pergola Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2019

Anmeldt d. 10. juli 2018 fra mobile enheder

Personalet var hjælpsomme og flinke. Hotellet er også rent. Udendørs faciliteter er også ok.
Fitnes rummet var ekstremt dårligt en lille løbemaskine en cykel to stk 5 kilo håndvægte og en gym måtte. Resten af maskinerne ca 5 stk fungerede ikke. Aircondition i lejligheden fungerede dårligt særligt om natten. En byggeplads lige ved siden af, larm fra brækkere og vinkelslibere hele dagen. Lejligheden var meget slidt og sengene havde bare nogle tynde dårlige madrasser. Og så det bedste, kl 1600 blev poolen lukket og alle solstolene fjernet, grotte barren lukkede også. Alt på grund af et Privat birth day party. Så hotellets gæster måtte finde sig noget andet at lave. Spurgte i receptionen og fik at vide at vi så måtte bruge børnepoolen. Har prøvet mange 4 stjernet hoteller på Mallorca og grand canaria. De var allesammen tusind gange bedre. To stjerner et rigeligt for dette hotel. Jeg kommer aldrig tilbage og er glad for at jeg kun skal være her en uge. Alt i alt en ekstremt dårlig oplevelse.
Vh
Jákup