Anmeldt d. 20. maj 2017

Meget venlig personale med fin betjening.
Restaurant har glimrende udvalg til morgen- og aftensmad.
Nem adgang til mange buslinjer.
Stor forskel i værelsestandard. Vi havde "udsigt" til 5 m høj væg. Kan umuligt opfylde standard for 4 stjerne hotel.

Overnattede: maj 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, 594kristiank
Anmeldt d. 28. august 2016

Ved vores meget sene ankomst til hotellet mødte vi en sød, beleven og meget smilende receptionist, der skabte en god indledning til hotelopholdet. Vi fik en opgradering til et rigtig pænt værelse beliggende væk fra gadens mindre trafikstøj. God service og smilende personale på alle områder. Fint poolområde på tagterrassen, til gengæld en pæn gåtur til stranden medmindre man springer på bussen (meget billigt). En god del spisesteder i samme gade. Samlet set et rigtigt godt og afslappende hotel til ferieophold.

Overnattede: august 2016
Tak, Henning O
Anmeldt d. 1. juni 2016

lækker pool, fine værelser, rigtig god service, god hotel restaurant. Stille og roligt hotel med beliggenhed midt i byen. lidt bylarm fra poolområdet ellers rigtig godt.
Der er ikke meget i byen, men fint for os, der søgte fred og ro.
Hotellet var rigtig fint til pengene og deres spa og massage fantastisk

Værelsestip: junior suiten var rigtig godt, og med lille køkken mod et mindre tillæg
  • Overnattede: maj 2016, rejste med venner
1  Tak, 296betinab
Anmeldt d. 28. maj 2016

Vi var på en kort tur på hotellet. Personalet var meget venlige og hjælpsom.

Alt var fint og pænt, men der manglede lidt kvalitet i forhold til maden og i køkken. Da de prøver at have flere forskellige mad tilgængelige gå det ud over kvalitet af madet.

• Overnattede: maj 2016, rejste med familie
Tak, Fahima M
Anmeldt d. 20. juni 2015

Vi har boet her i 9 dage og vi er ganske tilfredse. Stedet er pænt i størrelse. Alt virker fint. Poolen er ok. Personalet er yderst hjælpsomme, venlige og serviceminded. Værelset blev gjort flot i stand hver dag med rene håndklæder. Ikke en finger at sætte her. Maden (vi havde kun morgenmad med) er gennensnitlig. Der er nok af den, men efter et par dage bliver det en smule ensformigt. Det trækker en smule ned, at vi havde betalt ca. 500 kr. ekstra for havudsigt og det eneste man kunne se af Mellieha-bugten og havet var fra badeværelsesvinduet, så badet havde flot udsigt. Omvendt fik vi et meget stort og flot værelse - næsten som en mindre lejlighed. Der er masser af ting på stedet som bar, restaurant, snack-bar ved poolen osv. De ting vi har bestilt blev hurtigt leveret og kvaliteten er var fin. Vi kan varmt anbefale stedet, hvis du ønsker en international atmosfære og ikke vil overrendes af landsmænd. Her var alt fra englændre, maltesere, tyskere, danskere, indere osv. Der var kun få familier med børn (som jo har en tendes til at drøne rundt og "larme").

Overnattede: juni 2015, rejste som par
1  Tak, RolandozDK