“Skøn sandstrand!”
Anmeldelse af Mellieha Beach

Mellieha Beach
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 4. juli 2017 fra mobile enheder

Ser vi bort fra de faktorer som absolut heller ikke skader (men ingen kan styre):
- Der var høj solskin.
- Der var 28 grader varmt.
- Det blæste kun lidt...

... så var det simpelthen en dejlig strand!
Vi kom ved 10.30-tiden, og der var stadig solstole + parasol at få på første række.
Vi valgte de blå/hvid-stribede solstole + en parasol. Det kostede 12 € + man fik to vouchers til kaffe/te med.

Som solen steg højere op på himlen, jo flere mennesker kom der til stranden.
Man ligger tæt - det skal ikke være nogen hemmelighed, men vi fik ingen badebolde i hovedet og de skrigende børn (ja, vi rejste uden børn, så sådan noget lægger vi mærke til...) var der ikke mange af.

Personligt synes jeg, at det er vildt rart, at stranden ikke er overfyldt med sælgere (vi så ikke en eneste denne dag), men det er vist en smagssag om man kan lide det.

4 stjerner (og ikke fem) for superlækker strand, sand og vand, men vi lå pakket som sild i en tønde i vores solstole = jeg mener ikke, at det var perfekt.

Tak, Louise D

Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Stranden ved Mellieha by er rigtig god for børn. Den har lækkert rent lavt vand. Den er meget besøgt af lokale Maltesere der kommer og griller, noget som gør det hyggeligt på en måde. Desværre er der mange om den begrænsede plads men det er alligevel plads til både dykning, vandsport og leg i vandkanten. Der er små boder med snacks og kolde drikkevarer, og der kan lejes solstole og parasoller på rimelige vilkår.

Tak, Allan B
Anmeldt 16. juni 2017 fra mobile enheder

En lækker sandstrand og et sted de lokale tager hen om søndagen for at nyde og grille. Så hvis man ikke er til mange mennesker skal man holde sig fra søndage.

Tak, tbautrup
Anmeldt 11. juni 2017 fra mobile enheder

Et rigtig fint sted med en rigtig god strand hvor man trygt kan tage små børn med til da man skal noget ud før det er dybt.

Tak, ClausSvenstrupJ
Anmeldt 10. juni 2017

Lækker badestrand med mange turister. Der er små kiosker, hvor man kan købe drikkevarer og snacks. Badevandet er lavvandet og turkisblåt.

Tak, Mathias Ø

Rejsende, der kiggede på Mellieha Beach, kiggede også på

Mellieha, Island of Malta

Har du været i Mellieha Beach? Fortæl om dine oplevelser!