Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com46 $
Hotels.com46 $
Priceline46 $
Tripadvisor46 $
ZenHotels.com
travelup.com119 $
Vis 18 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.565)
Filtrer anmeldelser
3.565 resultater
Medlemsvurdering
1.386
1.267
554
213
145
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
1.386
1.267
554
213
145
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 3.565 anmeldelser
Anmeldt d. 13. november 2017

Dette var et rigtigt godt hotel... fik dog værelse 144 til at starte med, hvilket vat et værelse med invendige trapper lige inden for døren og fra senge-område til bade værelse var der også trapper.... og meget støj fra udsugning andet sted fra.... fik skiftet til 5.sal ( værelse 545) på 2.dagen og det var rigtigt godt med meget fin udsigt fra altan til hav og kirke....

Dato for ophold: november 2017
1  Tak, HenrikBoldreel
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MaritimMalta, Guest Relations Manager hos Maritim Antonine Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. november 2017
Google Oversæt

Dear Henrik B

Thank you so much for choosing to stay at and taking the time to review the Maritim Antonine Hotel and Spa.

We are pleased the learn that you enjoyed your time with us and sincerely hope to welcome you again should you return to Malta.

Kind regards

Libby Punshon

Guest Relations Department

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. august 2017

Pigen i receptionen ( Andrea ) skal skifte job. Hun er ikke særlig imødekommende.
Køkken og maden var ok.
Værelserne er ok.
Pool området er rent.
Dejlig udsigt på toppen af hotellet og lækker thai mad.

Dato for ophold: juli 2017
Rejsetype: Rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Lamanita
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MaritimMalta, Guest Relations Manager hos Maritim Antonine Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2017
Google Oversæt

Dear Laminata,

Many thanks for taking the time in reviewing the Maritim Antonine Hotel and Spa. We are happy to read that for the most part you enjoyed your stay with us and loved our new Thai Fusion Restaurant on the top floor.

I have past on your valuable feedback to the departments concerned for their review.

Thanks again and maybe we will have the pleasure to welcome you with us in the near future.

Have a lovely Summer.

Warmest Regards
Nadine Mohr
Guest Relations Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. april 2017

Fint hotel som var på tilbud til kr. 1.000,- for 3 overnatninger sidste uge i marts 2017.
Der er meget stor morgenbuffet og velfungerende wifi med i prisen. Endvidere pengeskab, minibar og stort badeværelse med kar.
Dog skal man være opmærksom på at der er 4 værelser, som har balkon indendørs over receptionen. Dvs. ingen frisk luft eller udsigt.
To pools - den ene på den store tagterrasse. Om foråret ingen udendørsservering, men måske om sommeren?

Dato for ophold: marts 2017
  • Rejsetype: Rejste alene
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, Mariannehoej
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MaritimMalta, Guest Relations Manager hos Maritim Antonine Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. april 2017
Google Oversæt

Dear Mariannehoej,

Thank you for choosing Maritim Antonine Hotel & Spa for your stay and for taking the time to post your impressions on TripAdvisor.

We are delighted to know that you have enjoyed your stay. It is always encouraging to get a positive feedback from our guests who have experienced our facilities and services.

Please note that our Internal rooms are overlooking our reception area. It is of great pleasure to inform you that Air Conditioning facility is also available.

Please do not hesitate to contact me on rfenech@maritim.com.mt. should you wish to choose us as your preferred accommodation venue whilst on the Maltese Islands.

Kind Regards,

Ryan Fenech

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 13. september 2016 fra mobile enheder

Vi har boede på Maritim hotel her på Malta i tre dage. Da vi ankom fik vi vores værelse en time for sent. Da vi sad på at få værelset, blev vi lovet drikkevarer af receptionisten - men de kom ikke. Vi skulle gentagende gange selv henvende os til receptionen for at få at vide, hvor langt de var.

Da vi endelig fik vores værelse, var værelset egentlig rigtig fint - men næste morgen stod vi op til en hav af myrer på gulvet.

Efter en dag ved poolen, skulle vi op på vores værelse, men vores nøglekort virkede ikke længere, og da vi kontaktede receptionen, fik vi at vide, at systemet var nede, og at vi skulle komme tilbage om en time og få lavet et nyt nøglekort. I mellem tiden lovede receptionen, at der ville komme en og låse os ind på værelset, og at vi bare skulle gå op og vente... Efter 20 minutters venten var der stadig ikke kommet nogen for at låse os ind! Vi gik så i receptionen igen, og blev lovet at der ville komme ind og låse os ind.. Vi gik op til vores værelse igen og efter 10 minutter, kom der en dame og låste os ind.

Efter et hvil fra solen, gik vi igen op til poolen, og da vi havde lagt der et par timer, ville vi ned og have vores nye nøglekort, som lovede. De havde dog ikke fået lavet maskinen endnu, og fik igen at vide, at vi skulle gå op og vente ved vores værelse, og at der ville komme ind og lukke os ind.. Efter gentagende gange at have været i receptionen, da der stadig IKKE kom nogle, blev vi lukket ind af en vred mand, som låste døren op og hamrede døren ind i væggen for derefter at vende sig og gå uden så meget som at sige et ord til os!

Da vi henvendte os ved receptionen for at snakke med manageren, da vi ville have en form for en kompensation på alt det bøvl, sagde receptionist damen, at han ikke var til at træffe nu, men hun kunne godt love os en middag i deres restaurant Al Ponte som kompensation. Hun ville ved middagstid, når hun havde snakket med manageren sende et kort op til vores værelse med det... Da vi klokken 16.00 stadig ikke havde modtaget noget, henvendte vi os igen i reception for at få vores kompensation... Nu kunne vi dog alligevel ikke få en middag på Al Ponte, men et gavekort til deres aftensbuffet UDEN drikkevarer... Den aftensbuffet ville vi under ingen omstændigheder have, da morgenbuffeten i forvejen er meget skuffende...

Alt i alt, skal man IKKE besøge dette hotel, hvis man ønsker gennemsnitlig service! Receptionisterne virker inkompetente og uden nogle former for servicegen!

Vi er meget ærgerlige over dette, da hotellet ellers er et fint hotel, som personalet på ingen måder lever op til!

Dato for ophold: september 2016
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, susa1066
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MaritimMalta, Guest Relations Manager hos Maritim Antonine Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2016
Google Oversæt

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your review with us here on Tripadvisor.

We do regret to read that during your stay with us you didn't receive the guest service you should have got from us.

Hopefully you will accept our apologies for the inconvenience this may have caused you, as this is unacceptable for us since it is not the level of service we strive to offer to our guest.

Please do note that I personally looked into it and have spoken to the responsible persons, as we are taking the necessary steps to make sure this will not occur again.

We do hope we have the pleasure again of your visit in the near future.

Kindest Regards,

Heike Jord Knip

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. april 2016 fra mobile enheder

Boet her i en uge ifb med charter. Hotellet er flot og rent, fantastisk lækker buffet, og meget smilende og venligt personale - MEN :
Der er kæmpe ombygning igang af de 4-5 øverste etager (aner ikke hvornår det er overstået) så der bankes og saves og larmes fra kl 7 hver morgen :( og der vælter støv og mørtel ned over altanerne.
Desuden er den på websitet reklamerede tagterrasse med pool og udsigt IKKE-eksisterende.
Har dog givet 4* - hvis man ser bort fra byggerod og larm.

Dato for ophold: april 2016
Rejsetype: Rejste med familie
2  Tak, pruns1410
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser