Anmeldt d. 13. august 2016 fra mobile enheder

Et rigtigt dejligt hotel. Bestil endelig all in. Der er ikke så mange muligheder for at spise og købe ind tæt på hotellet. Hotellet ligger få meter fra Maltas sandstrand. Der er graties liggestole og parasol på hotellet, som ligger lige ned til vandet. Alle værelser har udsigt til vandet. Fin service på hotellet. Mulighed for at spise på 3 forskellige restauranter. Det er mulighed for gode travetur i nær området.
De lokale busser kører få meter fra hotellet. 2 euro for at køre to timer, det fungerer godt.
Vi kommer gerne igen.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
2  Tak, kirstens204
Anmeldt d. 27. juli 2016

Ligger desværre øde så der er ingen butikker eller restauranter i nærheden. Men ligger til gengæld helt fantastisk placeret, med flot udsigt og skønt område. Hotellet er stort men det mærker man ikke da der er små opdelte pool områder. God og venlig betjening og dejligt sted at være.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
1  Tak, tanjaeckerothw
Anmeldt d. 26. juli 2016

Området er godt hvis man ikke ønsker at bo op og ned af en masse andre hoteller fx som i Mellieha Bay.
Man skal være indstillet på at køre en del i bus og taxa hvis man vil spise andre steder en på hotellet og det må på det kraftigeste anbefales!
Vi faldt bl.a for at der var en privat strand til hotellet men den er meget lille og den blev lukket pga selskaber 2 gange.
Morgenmaden er langt under middel.
Der står at der er 2 restauranter men den ene er et kæmpe cafeteria hvor man også spiser morgenmad og det er ganske forfærdeligt. Stort, larmende, meget lille buffetområde så alle står oven i hindanden for at få mad. Borde og stole står alt for tæt så man kan næsten ikke komme rundt.
Stand: Gammelt og slidt.
Udsigt: Jeg tror alle værelser kan se hav så det er et plus.
Wifi: Dyrt og elendigt!
Renlighed: Nusset
Værelset: Møblerne og sengene er slidte og gamle. Kun 2 stole på værelse og på balkon.
Aircondition: Kunne ikke køle ordentligt og larmede så meget at vi ikke kunne have den tændt.
Badeværelse: Lugtede af kloak, ingen tryk på vandet.
Håndklæder: Hotellets håndklæder var meget slidte og forvaskede og vi var flere gange ude for at vi ikke kunne få dem skiftet fordi de ikke havde nogle rene.
Tennisbanen var ok men i beton, så ikke noget med at falde. :-)
Personalet virker som om at de ikke gider at være der.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, cp559
Anmeldt d. 25. juli 2016 fra mobile enheder

Godt hotel til prisen
Perfekt hotel hvis man vil dykke
Har boet her to gange og skal snart på 3. Tur.
Dykker centeret paradise diving ligger lige ved siden af så man undgår at skal ud at køre for at dykke.
Hotellet er nok kun et 3 stjernet men ganske fint til overnatning og morgenmad.
Restauranterne server også ganske ok aftensmad.

Overnattede: oktober 2015, rejste med venner
1  Tak, Henrik E
Anmeldt d. 18. juli 2016 fra mobile enheder

Skønt område med masser af udflugtsmål (Gozo, Comino og køreture ind på Malta). Fine værelser og udemærket restaurant.

Busforbindelser til hele øen kører lige fra hoveddøren.

4 mennersker på værelset betyder 4 senge på stribe, så det skal man gøre op med sig selv om man vil, ellers book to værelser.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Jacob B