Fastlås den laveste pris fra disse websites
Anmeldt d. 17. september 2018 fra mobile enheder

Dejlig beliggenhed ned til vandet, pænt rent overalt, god mad og venligt personale. Her kan jeg godt komme tilbage til en anden gang.
De tager sig godt af kattene med foderstation, og det giver plus i karakter bogen ❤

Dato for ophold: september 2018
2  Tak, kitt71
Anmeldt d. 26. juli 2018

Dejligt all-inclusive ophold med barn på 1,5 år. Skønt hotel med en lækker (og sund) buffet, hvor det er muligt at bestille børnemenu, hvis buffeten ikke går i barnets smag. Helt fænomenalt personale i 'hoved' restauranten, vi kan ikke sætte en finger på der gæstfrihed og deres professionelle betjening. Manden blev aldrig kedelig, der det variere fra dag til dag, samt maltetiske køkken og var repræsenteret.
Det er anbefalelsesværdig at bestille bord en aften til Grill-buffeten, som finder sted om aftenen ved Jamaica-Inn poolen. Hvor man virkelig kan nyde udsigten ud over bugten, men også den helt særlige feriestemning.

Rig mulighed for at tage ud og se Malta fra hotellet, enten nær eller fjern. Gode busforbindelser 2€ for en billet gældende i 2 timer.

Deres pools passede fint vores behov som familie, der var børne pool og alm. pool i samme område, og sjældent var alle sol stole optaget.
De daglige aktiviteter ved Jamaica-Inn poolen bidrog til feriestemningen, hvor der var vand gymnastik, vandpolo, yoga osv.
Hvis man ikke er til pool, kan man også besøge deres sandstrand, hvor fiskene svømmer om fødderne på dig i det klare vand.

Værelserne var fine, lidt kompakte, dette kan skyldes tremmeseng og klapvogn. Sengene var gennemsnitlige og der var tynde dyner, så man ikke skulle sove med lagner, som man gør mange andre steder. Dyr var A/C på værelset som fungerede upåklageligt.

Med fare for at lyde som en gammel kone, var det eneste negative, at en folk skolebørn også skulle overnatte på hotellet midtvejs i vores ferie, og disse elever ikke var informeret om, at det er uhøfligt at råbe, synge og spille høj musik hen ad gangene efter kl. 22.

Alt i alt var hotellet helt fantastisk, og et tidsfordriv vores dreng nød, var skildpadderne i søen foran hovedindgangen.

Værelsestip: Med mindre børn er hotelværelser ved jorden bedst, da terrasserne ser ud til at have stort mellemrum.
Dato for ophold: juli 2018
Tak, Maiken G
Anmeldt d. 24. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed. Holdte min studenteruge her med min veninde, det var det hele værd at droppe de endeløse byturer til fordel for en uge i afslappet paradis. Selve placeringen var fantastisk. Bygningen var nok kun til 3 stjerner, grundet den var lidt slidt og maden var af kæmpe udvalg med de flotteste kageborde, men ikke den store smagsoplevelse, så nok også kun til 3, personalet var ikke påtrængende men meget nedtonet og almindeligt høflige, hvilket var rart men lidt mere livsglæde kunne dog have været prikke over i’et. Placeringen er dog en klar 5’er, så grundet det ender hele oplevelsen på en 4’er! Helt sikkert et sted vi godt kunne komme igen! - også lige en tak til deres underholdningsteam, de gjorde et fantastisk stykke arbejde :-)

Dato for ophold: august 2017
Tak, xBenedicte
Anmeldt d. 29. juni 2018 fra mobile enheder

Det er nu 2. Gang vi besøger dette dejlige hotel, og kunne sagtens finde på at vende tilbage igen. Beliggenheden er fantastisk i Mellieha bugten, uanset hvor man befinder sig er der en skøn udsigt ud over bugten og en skøn privat sandstrand til hotellet.
Eneste ting der afholder os fra at give 5 stjerner er den ringe kvalitet mad ( meget ensformig og smagsløs og grøntsager er altid udkogte), at AI er begrænset udvalg og der ikke er nogen almindeligt kendte cocktails med i AI (og ingen frihed eller fleksibilitet til at lave disse trods de kunne laves med de lokale ting de havde i baren), manglende kapacitet i hovede restauranten specielt til aften er det meget svært at få et bord udendørs og der kan forekomme ventetid på at få et bord selv indendørs, irritationen over at være AI gæst og bære armbånd og på trods af dette skal værelsesnummer altid oplyses i restauranten, samt at hotellet i juni måned på trods af hotellet var godt booket op stadig ikke havde åbnet strandbaren op for sæsonen og deres udendørs bbq temaaftener var i år igen udskudt endnu længere hen på sæsonen. Et sæson klart og fuldt åbent hotel ville være at foretrække og at forvente når man kommer i juni måned.
Men alt i alt en dejlig ferie, venligt og smilende personale, skønne lyse værelser med en fantastisk udsigt, god plads omkring de 2 pools.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Michelle J
Anmeldt d. 12. oktober 2017

Malta er på mange områder så anderledes, venstre kørsel, filmby, gamle bygninger og en fantastisk spændende historie.
April/maj er det rigtige tidspunkt at besøge Malta, temperaturen er behagelig, og du er stort set sikker på sol og godt vejr.
Hotellet, stort og lidt slidt, men ikke noget der påvirker ferieoplevelsen. Vi mærkede og oplevede et venligt og imødekommende personale, der gerne ville hjælpe. Alle værelser har udsigt til havet/bugten.
Restauranten er stor med god plads, og der er overdækket udeareal hvor du kan indtage morgenmad og frokost. Madudvalget kunne være større, men maden er god, veltilberedt og løbende opfyldning.
Der er mange gode gå ture i området, og husk at besøge byerne Mellieha og Valetta. Husk også at besøge Gozo og Popeye Village.
Alt i alt er Malta et godt feriested.

Dato for ophold: april 2017
1  Tak, njlAalborg