Anmeldt d. 20. marts 2022

mange har brokket sig over maden på great dane restauranten det forstår vi ikke er lige kommet hjem fra mellieha holiday vi spiste der hver aften hele ugen og fik det dejligste mad lige fra langtids stegt lam laks sværdfisk winerschnitsel og flere ting alt prima og serveringer er super stærk ledet af Stephen som man kun kan holde af
eneste minus var faktisk maltesiskaften arrangeret af folkeferie der fik vi stegt kyllingelår og citronfromage måske ikke lige det vi havde forventet af Maltesiske specialiteter

Værelsestip: er man dårlig gående er det en fordel at bestille hus i nærheden af reception og restaurant
Dato for ophold: marts 2022
Tak, D7615AYsonjah
Anmeldt d. 27. februar 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted med fine rummelige boliger alle med terrasse på taget. Smuk udsigt mod syd. Virkelig venligt personale. Gode muligheder for diverse aktiviteter som svømning i indendørs og udendørs pools med efterfølgende boblebad.
Gode spisemuligheder også med mulighed for meget varieret take away. Tæt på stranden og mulighed for havbad ved fin sandstrand. Gode udflugtsmuligheder til fods og med offentlige transport. Et besøg værd...

Dato for ophold: februar 2020
2  Tak, 204anettel
Anmeldt d. 29. januar 2020 fra mobile enheder

Et slidt hotel hvor der sikker er mange muligheder på pladsen valgte vi dog at tage rundt på øen hver dag frem for at blive pga byggepladsen lige ude for døren, hvilket ville være en fed info at få med ved bestilling.
De danske guider er imødekommende og og gode til at informere om mulighederne
Rengøring ok.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, Tina S
Anmeldt d. 31. december 2019

Mit 3. besøg, min mands 1., rejste ult. oktober som par. Ferieboligerne er noget af det bedste vi har frekventeret, skønne bungalows med privat gårdhave og tagterasse, moderne og lyst indrettet, fuld udstyret køkken, og superrent.
Feriebyen ligger smukt, men også lidt isoleret, der et par små spisesteder i gåafstand, men absolut ikke noget aften/natteliv. I feriebyen er der et par restauranter, en bar og et velass. supermarked.
Ult okt hvor vi var der, var kun den ene restaurant åben, hvor nogle få spiste, resten, mest pensionister, de lavede mad hjemme i deres feriehus.
Feriebyen er fantastisk til sommerferie for børnefamilier/bedsteforældre, lidt kedeligt for et par på sen efterårsferie.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Anitta H
Anmeldt d. 14. november 2019 fra mobile enheder

Vi var 3 familier afsted. Vi har været der tidligere, i 2015.
Husene er rummelige og veludstyrede, og pænt rene.
Dog havde vi en af de første dage bedt om 2 ekstra vattæpper, samt gjort opmærksom på et løst toiletbræt. Vi hørte ikke yderligere om dette, men vi gjorde heller ikke opmærksom på det igen.
Restauranterne er blevet opgraderet siden 2015, hvilket helt klart er en forbedring.
Stedet er meget familievenligt - dog må man ikke forvente en masse planlagte børneaktiviteter.
Stillepoolen var, i den periode vi var afsted, åben for børn, så længe de overholdt nogle få regler - det var ikke den store succes, da disse regler vist ikke blev håndhævet.
Ellers er området pænt og rent, og tæt på en god og børnevenlig strand.
Feriehusene er tænkt ind i området, så de falder ind i omgivelserne. Selvom de ligger tæt, føles de ugenerte, og du får følelsen af at være afsted i eget sommerhus.
Der er mange muligheder for udflugter, og personalet er meget hjælpsomme med at planlægge ved behov.
Hvis man er glad for at snorkle, er Anchor Bay (ved Skipper Skræk-landsbyen) meget smuk.
Ligeledes er vandreturen til det røde tårn rigtig flot, især hvis man fortsætter forbi tårnet yderligere en km, der er en skøn udsigt.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, pia0406