Tripadvisor
Mellieha
Anmeldt d. 31. december 2019

Mit 3. besøg, min mands 1., rejste ult. oktober som par. Ferieboligerne er noget af det bedste vi har frekventeret, skønne bungalows med privat gårdhave og tagterasse, moderne og lyst indrettet, fuld udstyret køkken, og superrent.
Feriebyen ligger smukt, men også lidt isoleret, der et par små spisesteder i gåafstand, men absolut ikke noget aften/natteliv. I feriebyen er der et par restauranter, en bar og et velass. supermarked.
Ult okt hvor vi var der, var kun den ene restaurant åben, hvor nogle få spiste, resten, mest pensionister, de lavede mad hjemme i deres feriehus.
Feriebyen er fantastisk til sommerferie for børnefamilier/bedsteforældre, lidt kedeligt for et par på sen efterårsferie.

Tak, Anitta H
Anmeldt d. 14. november 2019 fra mobile enheder

Vi var 3 familier afsted. Vi har været der tidligere, i 2015.
Husene er rummelige og veludstyrede, og pænt rene.
Dog havde vi en af de første dage bedt om 2 ekstra vattæpper, samt gjort opmærksom på et løst toiletbræt. Vi hørte ikke yderligere om dette, men vi gjorde heller ikke opmærksom på det igen.
Restauranterne er blevet opgraderet siden 2015, hvilket helt klart er en forbedring.
Stedet er meget familievenligt - dog må man ikke forvente en masse planlagte børneaktiviteter.
Stillepoolen var, i den periode vi var afsted, åben for børn, så længe de overholdt nogle få regler - det var ikke den store succes, da disse regler vist ikke blev håndhævet.
Ellers er området pænt og rent, og tæt på en god og børnevenlig strand.
Feriehusene er tænkt ind i området, så de falder ind i omgivelserne. Selvom de ligger tæt, føles de ugenerte, og du får følelsen af at være afsted i eget sommerhus.
Der er mange muligheder for udflugter, og personalet er meget hjælpsomme med at planlægge ved behov.
Hvis man er glad for at snorkle, er Anchor Bay (ved Skipper Skræk-landsbyen) meget smuk.
Ligeledes er vandreturen til det røde tårn rigtig flot, især hvis man fortsætter forbi tårnet yderligere en km, der er en skøn udsigt.

Tak, pia0406
Anmeldt d. 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Er dejligt familiested, med pools til både store og små, et integreret supermarked, mini golf, og andre udendørs aktiviteter er at finde på stedet.
Der 3 restauranter i centeret, alle 3 steder yder de en god service og serverer dejlig mad.
Det er nemt at komme til og fra centeret, både med bus og taxa.
Guiderne på stedet, er smilende og i mødekommende. De arrangerer arrangementer til både store og små.

Tak, Marita G
Anmeldt d. 2. oktober 2019 fra mobile enheder

Første gang vi har været på Malta.
Det var med lidt skepsis, vi bookede en bungalow til 5 voksne personer. Men det er gået over al forventning.
Sengene var fremragende. Opredning på sofaerne var ikke helt så behagelig.
Lejligheden var udstyret med alt tænkeligt udstyr, der var i skønneste orden.
Hele feriekomplekset er fantastisk med lokalområde, restaurant, bar og godt udstyret supermarked med mange danske varer. Vi var især glad for udvalget af laktose- og glutenfri varer.
Alt virker rimeligt professionelt og personalet er meget venligt.
Folkeferie her et virkeligt godt koncept for hele familien.
Min eneste anke er dog, at prisniveauet på selve rejsen ikke helt står model med prisen.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Lars R
Anmeldt d. 29. september 2019 fra mobile enheder

Fantastiske forhold for familier med mindre og større børn
Poolområder super indrettet så der er plads til alle
Adgang til strand fin men ujævn
Vi var på halvpension og restauranten var med er superbuffet med dagligt nyt tema
Der kunne suppleres lidt med retter til de 3-5 årlige - det var lidt ensformigt med fritter og nuggets
Super betjening hele vejen igennem
Vejret fantastisk og husene ok - rengøring midtugen kunne trænge til et kvalitetstjek

Dato for ophold: september 2019
Tak, 999gunnars