TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 14. november 2019 fra mobile enheder

Vi var 3 familier afsted. Vi har været der tidligere, i 2015.
Husene er rummelige og veludstyrede, og pænt rene.
Dog havde vi en af de første dage bedt om 2 ekstra vattæpper, samt gjort opmærksom på et løst toiletbræt. Vi hørte ikke yderligere om dette, men vi gjorde heller ikke opmærksom på det igen.
Restauranterne er blevet opgraderet siden 2015, hvilket helt klart er en forbedring.
Stedet er meget familievenligt - dog må man ikke forvente en masse planlagte børneaktiviteter.
Stillepoolen var, i den periode vi var afsted, åben for børn, så længe de overholdt nogle få regler - det var ikke den store succes, da disse regler vist ikke blev håndhævet.
Ellers er området pænt og rent, og tæt på en god og børnevenlig strand.
Feriehusene er tænkt ind i området, så de falder ind i omgivelserne. Selvom de ligger tæt, føles de ugenerte, og du får følelsen af at være afsted i eget sommerhus.
Der er mange muligheder for udflugter, og personalet er meget hjælpsomme med at planlægge ved behov.
Hvis man er glad for at snorkle, er Anchor Bay (ved Skipper Skræk-landsbyen) meget smuk.
Ligeledes er vandreturen til det røde tårn rigtig flot, især hvis man fortsætter forbi tårnet yderligere en km, der er en skøn udsigt.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, pia0406
Anmeldt d. 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Er dejligt familiested, med pools til både store og små, et integreret supermarked, mini golf, og andre udendørs aktiviteter er at finde på stedet.
Der 3 restauranter i centeret, alle 3 steder yder de en god service og serverer dejlig mad.
Det er nemt at komme til og fra centeret, både med bus og taxa.
Guiderne på stedet, er smilende og i mødekommende. De arrangerer arrangementer til både store og små.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Marita G
Anmeldt d. 2. oktober 2019 fra mobile enheder

Første gang vi har været på Malta.
Det var med lidt skepsis, vi bookede en bungalow til 5 voksne personer. Men det er gået over al forventning.
Sengene var fremragende. Opredning på sofaerne var ikke helt så behagelig.
Lejligheden var udstyret med alt tænkeligt udstyr, der var i skønneste orden.
Hele feriekomplekset er fantastisk med lokalområde, restaurant, bar og godt udstyret supermarked med mange danske varer. Vi var især glad for udvalget af laktose- og glutenfri varer.
Alt virker rimeligt professionelt og personalet er meget venligt.
Folkeferie her et virkeligt godt koncept for hele familien.
Min eneste anke er dog, at prisniveauet på selve rejsen ikke helt står model med prisen.

Tak, Lars R
Anmeldt d. 29. september 2019 fra mobile enheder

Fantastiske forhold for familier med mindre og større børn
Poolområder super indrettet så der er plads til alle
Adgang til strand fin men ujævn
Vi var på halvpension og restauranten var med er superbuffet med dagligt nyt tema
Der kunne suppleres lidt med retter til de 3-5 årlige - det var lidt ensformigt med fritter og nuggets
Super betjening hele vejen igennem
Vejret fantastisk og husene ok - rengøring midtugen kunne trænge til et kvalitetstjek

Tak, 999gunnars
Anmeldt d. 23. september 2019

MHC er ikke et sted vi kommer igen.
Feriehusene er egentlig fine nok, men hele området trænger til en hånd.
Mangelfuld rengøring på fællesarealerne og særligt poolområdet var ret beskidt hele ugen vi var der. Det er ikke nok at tømme skraldespandene.
Maden var ikke noget at råbe hurra for, - usmageligt eller for salt og i den dyre ende.
Udflugterne var alt for dyre i forhold til det man fik, - særligt turen til Gozo var spild af tid og penge. Jeg vil klart anbefale, at man selv tager færgen over og ser øen i eget tempo.
Det mest positive på MHC var personalet i supermarkedet og receptionen, samt deres minigolfbane.

Tak, RitaBomstaerk