TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Er dejligt familiested, med pools til både store og små, et integreret supermarked, mini golf, og andre udendørs aktiviteter er at finde på stedet.
Der 3 restauranter i centeret, alle 3 steder yder de en god service og serverer dejlig mad.
Det er nemt at komme til og fra centeret, både med bus og taxa.
Guiderne på stedet, er smilende og i mødekommende. De arrangerer arrangementer til både store og små.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Marita G
Anmeldt d. 2. oktober 2019 fra mobile enheder

Første gang vi har været på Malta.
Det var med lidt skepsis, vi bookede en bungalow til 5 voksne personer. Men det er gået over al forventning.
Sengene var fremragende. Opredning på sofaerne var ikke helt så behagelig.
Lejligheden var udstyret med alt tænkeligt udstyr, der var i skønneste orden.
Hele feriekomplekset er fantastisk med lokalområde, restaurant, bar og godt udstyret supermarked med mange danske varer. Vi var især glad for udvalget af laktose- og glutenfri varer.
Alt virker rimeligt professionelt og personalet er meget venligt.
Folkeferie her et virkeligt godt koncept for hele familien.
Min eneste anke er dog, at prisniveauet på selve rejsen ikke helt står model med prisen.

Tak, Lars R
Anmeldt d. 29. september 2019 fra mobile enheder

Fantastiske forhold for familier med mindre og større børn
Poolområder super indrettet så der er plads til alle
Adgang til strand fin men ujævn
Vi var på halvpension og restauranten var med er superbuffet med dagligt nyt tema
Der kunne suppleres lidt med retter til de 3-5 årlige - det var lidt ensformigt med fritter og nuggets
Super betjening hele vejen igennem
Vejret fantastisk og husene ok - rengøring midtugen kunne trænge til et kvalitetstjek

Tak, 999gunnars
Anmeldt d. 23. september 2019

MHC er ikke et sted vi kommer igen.
Feriehusene er egentlig fine nok, men hele området trænger til en hånd.
Mangelfuld rengøring på fællesarealerne og særligt poolområdet var ret beskidt hele ugen vi var der. Det er ikke nok at tømme skraldespandene.
Maden var ikke noget at råbe hurra for, - usmageligt eller for salt og i den dyre ende.
Udflugterne var alt for dyre i forhold til det man fik, - særligt turen til Gozo var spild af tid og penge. Jeg vil klart anbefale, at man selv tager færgen over og ser øen i eget tempo.
Det mest positive på MHC var personalet i supermarkedet og receptionen, samt deres minigolfbane.

Tak, RitaBomstaerk
Anmeldt d. 13. september 2019 fra mobile enheder

Nok mest for børnefamilier..maden på hotel er ikke noget at råbe hurra for..stranden er dejlig. Mange gode udflugter og dansk folkeferie og deres guider skal klart have et 10 tal..men alt ligger i den dyre ende og ikke meget at lave hvis du er teenager..Den blå lagune er en katastrofe stranden er ca 3 mtr lang og 2 mtr bred til 1000 mennesker så det siger sig selv.

Tak, Dorthe c