Fantastiske forhold for familier med mindre og større børn
Poolområder super indrettet så der er plads til alle
Adgang til strand fin men ujævn
Vi var på halvpension og restauranten var med er superbuffet med dagligt nyt tema
Der kunne suppleres lidt med retter til de 3-5 årlige - det var lidt ensformigt med fritter og nuggets
Super betjening hele vejen igennem
Vejret fantastisk og husene ok - rengøring midtugen kunne trænge til et kvalitetstjek

Tak, 999gunnars

MHC er ikke et sted vi kommer igen.
Feriehusene er egentlig fine nok, men hele området trænger til en hånd.
Mangelfuld rengøring på fællesarealerne og særligt poolområdet var ret beskidt hele ugen vi var der. Det er ikke nok at tømme skraldespandene.
Maden var ikke noget at råbe hurra for, - usmageligt eller for salt og i den dyre ende.
Udflugterne var alt for dyre i forhold til det man fik, - særligt turen til Gozo var spild af tid og penge. Jeg vil klart anbefale, at man selv tager færgen over og ser øen i eget tempo.
Det mest positive på MHC var personalet i supermarkedet og receptionen, samt deres minigolfbane.

Tak, RitaBomstaerk

Nok mest for børnefamilier..maden på hotel er ikke noget at råbe hurra for..stranden er dejlig. Mange gode udflugter og dansk folkeferie og deres guider skal klart have et 10 tal..men alt ligger i den dyre ende og ikke meget at lave hvis du er teenager..Den blå lagune er en katastrofe stranden er ca 3 mtr lang og 2 mtr bred til 1000 mennesker så det siger sig selv.

Tak, Dorthe c

MHC er et godt sted at holde ferie. Seviceniveauet er i top og personalet meget venlige.
Husene er fuldt udstyret efter danske normer og der er masser af ting at foretage sig, især hvis man rejser flere generationer som vi så mange gøre. Yderområderne er dog en smuler oversete hvad beplantning mm. angår.

Tak, Tornan
Anmeldt d. 25. august 2019 fra mobile enheder

Vi kan varmt anbefale mellieha holiday centre - alt har været som det skulle og søde receptionister, super gode guider fra Dansk Folkeferie, og så ligger det i den smukkeste bugt.
Skal man til Malta, så tag herhen!
Vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: august 2019
Tak, Lene K