MHC er ikke et sted vi kommer igen.
Feriehusene er egentlig fine nok, men hele området trænger til en hånd.
Mangelfuld rengøring på fællesarealerne og særligt poolområdet var ret beskidt hele ugen vi var der. Det er ikke nok at tømme skraldespandene.
Maden var ikke noget at råbe hurra for, - usmageligt eller for salt og i den dyre ende.
Udflugterne var alt for dyre i forhold til det man fik, - særligt turen til Gozo var spild af tid og penge. Jeg vil klart anbefale, at man selv tager færgen over og ser øen i eget tempo.
Det mest positive på MHC var personalet i supermarkedet og receptionen, samt deres minigolfbane.

Tak, RitaBomstaerk

Nok mest for børnefamilier..maden på hotel er ikke noget at råbe hurra for..stranden er dejlig. Mange gode udflugter og dansk folkeferie og deres guider skal klart have et 10 tal..men alt ligger i den dyre ende og ikke meget at lave hvis du er teenager..Den blå lagune er en katastrofe stranden er ca 3 mtr lang og 2 mtr bred til 1000 mennesker så det siger sig selv.

Tak, Dorthe c

MHC er et godt sted at holde ferie. Seviceniveauet er i top og personalet meget venlige.
Husene er fuldt udstyret efter danske normer og der er masser af ting at foretage sig, især hvis man rejser flere generationer som vi så mange gøre. Yderområderne er dog en smuler oversete hvad beplantning mm. angår.

Tak, Tornan
Anmeldt d. 25. august 2019 fra mobile enheder

Vi kan varmt anbefale mellieha holiday centre - alt har været som det skulle og søde receptionister, super gode guider fra Dansk Folkeferie, og så ligger det i den smukkeste bugt.
Skal man til Malta, så tag herhen!
Vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: august 2019
Tak, Lene K
Anmeldt d. 4. august 2019

Vi har besøgt Mellieha H.C. adskillige gange inden for det sidste par år, da vi nu begge er fuldtids pensionister, og vi holder meget af at komme dér - og har også bestilt plads fra November til over Nytår! Men jeg har bemærket at i hvert fald én har klaget over en løst-hængende køkkendør - og denne mangel anfører man naturligvis på en "mangel-liste", sammen med mangelfuldt fungerende lyspærer eller andre problemer, som man bringer op til Receptionen! Og så ankommer der rimeligt snart en normalt engelsk talende ansat, med en værktøjskasse, som efter bedste evne vil forsøge at udbedre manglerne. Da vi sidst var dér, var der problemer med en speciel lampe i husene, som man var udgået for reservedele til, så der gik nogle dage før den så også blev udskiftet. Når vi ankommer, så gennemgår jeg huset for umiddelbare fejl, som jeg så bringer op, til udbedring, i mit tilfælde normalt på Engelsk, da håndværkerne naturligvis er Engelsk-talende, og så undgår man kommunikations fejl! Ferieparken er jo også en stor arbejdsplads for de mange Maltesiske ansatte, selv om flere er tilflyttere udfra!
På marken ved siden af, er der også en hyggelig landmand, med eget lille udsalg i et åbent skur (Skuret er afmærket med et lille "Dannebrogsflag", i modsætning tiil det næsten sammenlignelige, Maltesiske Korsridderflag!) og en hønsegård, som leverer friske æg i god og stor kvalitet. Jeg plejer at medbringe de "tomme æggebakker", når jeg skal ned og købe nye æg, for der er tale om genbrug i denne forbindelse! Han har også frugt, marmelade, kartofler, tomater og rød- og hvidvin på flaske, indkøbt hos en lokal vin-dyrker på nærliggende Gozo, og uden hæmmende etiketter eller bandarole! Men de smager udmærket, efter vores mening!
Hvis han ikke lige er i nærheden, så er der på god Dansk vis en skål med penge, hvor i man kan betale og eventuelt tage byttepenge, hvis de medbragte mønter og sedler kke lige passer i størrelsen. Der er anført priser, naturligvis i EURO på de udstillede varer, så det er nemt at finde ud af!

Værelsestip: So vist nævnt andetsteds, så er de fjerneste huse de mest højtliggende, og med udsigt over bugten og omgivelserne.
Dato for ophold: april 2019
2  Tak, jyfi2016