Anmeldt d. 8. maj 2019 fra mobile enheder

Stedet er dejligt og funktionelle bungalows.
Servicen er generelt god.

Men foreløbig 3 døgn brugt på etablering af fejl i deres tv signaler uden resultat.
Er for dårligt og respektløs over for turisterne på centret.

For det første er der udskrevet valg. Hvor mange ønsker og følge med også selv om man er på ferie.
Børneprogrammerne kan ikke ses.
Mange henvender sig i receptionen med samme problem, men intet sker.

Brug penge på er virksomt anlæg.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Bent T
Anmeldt d. 21. marts 2019

Fin beliggenhed 300 fra stranden, gå afstand til flere gode restauranter. Husene er meget fint indrettet med gårdhave og tagterrasse og masser a plads i huset.
Gode swimming pools, inde og ude. Meget service venligt personale.

Værelsestip: Alle har tagterrasse
Dato for ophold: februar 2019
1  Tak, nielsknielsen
Anmeldt d. 4. februar 2019 fra mobile enheder

Husene er renoveret, fin indrettet
Med køkken og stue og soveværelser
TV med danske kanaler, falder ud af og til, fint supermarked med ok priser
Venlig betjening god strand mange
Faciliteter for børn og voksne, tæt på busstoppested, billig transport 1,5
Euro bus 2 timer. Restaurant mange
Har afhentning inkluderet i prisen
Og tilbage. Sliema ok for shopping.
Færge fra Sliema til valletta god tur
5min bus tager 30min.

Dato for ophold: januar 2019
1  Tak, Steen Aaberg N
Anmeldt d. 16. januar 2019

Første gang vi var her for at holde jul og nytår. Dejlige huse og gode muligheder for holde sig i gang på Hotellet . Skønne områder hvis man har lyst til at vandre eller man kan tage bussen til billige penge, der er mange smukke oplevelser.

Dato for ophold: december 2018
Tak, Dorthe56
Anmeldt d. 6. november 2018

Vi besøgte i sidste uge Mellieha Holiday Centre for 1. gang - og det bliver bestemt ikke sidste gang. Alt fungerede 100% perfekt i vores bungalow, der var pænt og rent. Udsigten fra tagterassen var FORMIDABEL, og vi vil på det varmeste anbefale andre at rejse til Malta og bo på Mellieha Holiday Centre. Vi kommer gerne igen.
PS. Og vi har i øvrigt aldrig oplevet bedre madrasser, end de Tempur-madrasser vi sov på her:-)

Dato for ophold: november 2018
Tak, Karin R