Anmeldt d. 16. januar 2019

Første gang vi var her for at holde jul og nytår. Dejlige huse og gode muligheder for holde sig i gang på Hotellet . Skønne områder hvis man har lyst til at vandre eller man kan tage bussen til billige penge, der er mange smukke oplevelser.

Dato for ophold: december 2018
Tak, Dorthe56
Anmeldt d. 6. november 2018

Vi besøgte i sidste uge Mellieha Holiday Centre for 1. gang - og det bliver bestemt ikke sidste gang. Alt fungerede 100% perfekt i vores bungalow, der var pænt og rent. Udsigten fra tagterassen var FORMIDABEL, og vi vil på det varmeste anbefale andre at rejse til Malta og bo på Mellieha Holiday Centre. Vi kommer gerne igen.
PS. Og vi har i øvrigt aldrig oplevet bedre madrasser, end de Tempur-madrasser vi sov på her:-)

Dato for ophold: november 2018
Tak, Karin R
Anmeldt d. 26. oktober 2018 fra mobile enheder

1 uges ophold med gode venner her i slutningen af oktober har vejret været godt opholdsvejr for os. Restauranter og Bar er i orden, maden er på det jævne men helt i orden. Arrangerede ture til Valletta og Gozo var også i orden. Vi har nydt vores ophold her og det er ikke umuligt at vi vender tilbage.ok

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Holger_F
Anmeldt d. 13. oktober 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg boede i en uge i deres et-værelses lejligheder. Det ligger tæt på feriecentrets supermarked, restauranter, poolområde, så afstanden var super. Til gengæld var afstanden til en byggeplads også meget lille, så hver eneste morgen kl. 07.00 vågnede vi af store gravemaskiner, der larmede så meget, at det var umuligt at sove videre. Der var ikke langt til busser, som kører rundt til hele Malta.

Supermarkedet var som forventet. Høje priser, men et fint udvalg. Ønsker man lavere priser, kan man altid tage til Mellieha, hvor man dog de fleste steder skal forvente et mindre udvalg.

Der er fire restauranter, men umiddelbart havde kun to af dem åbent, da vi var der. The Great Dane er OK mad til overpris. Josephs Bar er OK priser, men halvdårlig mad. Spis ikke deres pizzaer, de er ekstremt dårlige.

Poolfaciliteterne er nogenlunde. Omklædningsrummet lugter voldsomt af urin, så klæd om hjemme fra sommerhuset. Den indendørs pool er kun for voksne i bestemte perioder, hvilket er en rigtig god ting. Desværre er vandet beskidt, så sørg for ikke at få for meget i øjnene. Vi er typerne, der sætter pris på ro, så vi tilbragte ikke nok tid i det udendørs poolområde, til at jeg kan vurdere det.

Som nævnt boede vi i en af de et-værelses lejligheder. De er 30m2 og har udmærket faciliteter. Et fint badeværelse og et lille køkken, en lille privat altan, en delt terrasse og en delt tagterrasse. Desværre var larmen fra byggepladsen dog så voldsom, at man i dagtimerne aldrig havde lyst til at være hjemme. Selve lejligheden er der dog intet negativt at sige omkring.

Personalet var meget nærgående i forhold til, hvad vi foretrækker. I løbet af ugen ringede personalet fire gange til os. Den ene gang var det angående et ligegyldigt oplevelseskatalog, som de bad os hente i receptionen. De tre andre gange svarede de ikke, da vi tog telefonen. Desuden forsøgte en fra personalet at låse sig ind, mens vi var hjemme, fordi han ville lede efter en glemt pung fra en tidligere beboer. Det er meget grænseoverskridende, at tilfældigt personale bare låser sig ind. Det bør være forbeholdt rengøringspersonale, når der allerede bor nogen der. Men selv rengøringspersonalet er kritisabelt. I lejligheden ligger de klassiske “do not disturb”-skilte, men på begge rengøringsdage ignorerede personalet skiltet. Det er ganske enkelt for dårligt, at personalet ikke respekterer de skilte, de selv stiller til rådighed omkring gæstens ønsker.

Dato for ophold: oktober 2018
2  Tak, ThePatrickBay
Anmeldt d. 17. september 2018 fra mobile enheder

Super beliggenhed, god mad, venligt personale, pænt rent overalt.. Her kan jeg godt komme tilbage til.
Så gør det heller ikke noget de tager sig godt af kattene, det vinder de om ikke andet så mit hjerte.

Dato for ophold: september 2018
Tak, kitt71