“Dejligt og hyggeligt”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. september 2017 fra mobile enheder

Alletiders oplevelse. En god og hyggelig oplevelse. God mad til pengene. God restaurant for børnefamilier

Tak, Vibeke F

Anmeldt 28. maj 2017

Ventede over 1 time på maden. Både maden og servicen var af lav kvalitet. Tjenerne havde ikke tjek på ret meget. Der kommer vi ikke igen

Tak, LisbethHolmJ
Anmeldt 22. maj 2017 fra mobile enheder

Vi havde fået anbefalet stedet af guide fra rejsebureau. Det er bekymrende med så mange retter at vælge imellem. Fik Ceasar salat med kylling og sprøde brød croutoner. Smagte egentlig ok men en færdiglavet Ceasar dressing på plast flaske Hm så var niveauet lagt ! Manglede iøvrigt den gode parmesan ost. Valgte risotto efter og denne var med karry og rejer. Risottoen var god konsistens men karryen en misforståelse og igen manglede god parmesan ost. Venlig og imødekommende betjening og som starters (gratis)fik vi oliven tapanade og marinerede bønner med ristet brød stykker.

Tak, Annette J
Anmeldt 16. april 2017

Meget stort menukort med alvernes valgmuligheder.
Maden er veltillavet og portionerne er meget store.
Hvis man bor på Mellieha Holiday Center, er der mulighed for at blive hentet og bragt.

Tak, Familyof3-1
Anmeldt 3. august 2016 fra mobile enheder

Vi havde fået anbefalet stedet af hotellet, og der sendes en vogn afsted for at hente og aflevere så transport er gratis. Men vi blev slemt skuffede. Der er ikke særlig rent, servietterne så brugte ud, glassene var snavsede. Vi ventede 50 minutter på maden. Personalet var stresset og glemte ting, og sagde hele tiden 5 minutter når vi rykkede for maden. Maden var gennemsnitlig. Alt andet var elendigt.

Tak, Charlotte H

Rejsende, der kiggede på L'Amigo Restaurant, kiggede også på

Mellieha, Island of Malta

Har du været i L'Amigo Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!