Anmeldt 30. november 2017

det var någet af en god oplevelse fantastisk hotel rent og pænt men mange trapper (kommer an på vor du bor selgfølgelig) vi boede højt oppe med en fantastisk udsigt over los christanios og havnen,vi havede sol på vores store altan lige fra kl ca 10.00 og til den gik ned godt rent værelse med airconditon tv hårtørrer badekar bruser og et veludstyret køkken telefon radio alt var perfekt,.. Kommer gerne igen!!!

Overnattede: november 2017
1  Tak, Jørn K
Anmeldt 4. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi er her lige nu og er enige om at det er et super lækket hotel fin service i receptionen og i det hele taget alt personale men desværre bor vi lige ud til børne poolen så det giver meget støj og personer der hele vader for os på terrassen men det er jo fint for børnene vores madrasser er elendige og morgen maden er ok men skal i have frokost / aftensmad så find et andet sted

Overnattede: oktober 2017, rejste som par
1  Tak, teprebn
Anmeldt 13. marts 2017

Dejligt hotel med en super god service. Lige fra vi ankom utrolig stor hjælpsomhed og hurtig betjening ved receptionen. Hjælp til få kufferter op i lejligheden dejligt nu vi skulle op af rigtig mange trin.
Fantastisk lejlighed i 2 etager med helt vidunderlig udsigt . 2 altaner 2 badeværelser, stort køleskab med fryser, spisebord med stole, og sofakrog.
solstole og bord og spiseplads .
Hotellet har 2 pools Bar og restaurant og har rigtig mange trapper :-)
Dårlig air con

Værelsestip: På de øverste etager er der flot udsigt over havet og byen
  • Overnattede: marts 2017, rejste som par
1  Tak, Birgitte L
Anmeldt 5. april 2016

Venlig, høflig og behagelig reception denne gang uden krav om depositum. Morgenmad rigtig god med mange valgmuligheder. Kvik og hurtig betjening. Aftenmad købte vi ikke på hotellet, da restauranten virker ret støjende, hvilket er vores eneste mindre gode oplevelse. Ca. 1.5 km til strand og centrum, men rigtig god hotelbus, som kører gratis hver time. Vores værelse var i F bygningen ret højt oppe med fremragende helt fri udsigt over havet. 66 trin oppe (ingen elevator). Wifi gratis, men mindre god på værelset, men ok i reception. Rengøring fin alle 14 dage. Super god lejlighed med soveafdeling, flot komplet køkken, opholdsstue og stor lækker altan. Virkelig godt, så vi kommer sikkert igen til efteråret !

Værelsestip: Ikke handicap venlig. Bedste værelser er de øverste. Enkelte værelser med støj fra underholdningen.
  • Overnattede: marts 2016, rejste som par
3  Tak, PeterHansnen
Anmeldt 8. marts 2016 fra mobile enheder

God udsigt, gode værelser. Ligger ca 3 km fra stranden, som er nedad bakke hele vejen. Gode barer og restauranter i nærområdet.
Vælg øverste etager, hvis ønske om udsigt over Los Christianos. En del transport eller vandring for at komme til centrum eller tilbage

Overnattede: april 2015, rejste som par
Tak, ThomasBrakvand