Åben i dag: 09.00 - 20.00

fra 49,22 $
fra 60,02 $
fra 360,12 $
Anmeldt d. 5. januar 2020 fra mobile enheder

Vi bookede en 3 timers tur med frokost og drikkelse, men da der ikke var tilstrækkelig med bestillinger kunne turen ikke gennemføres, og vi blev istedet tilbudt en 2 timers tur (med tilbage betalinge af differencen)
Turen var fin, og personalet dygtigt. Vi så lidt valer og delfiner på turen.

Alt i alt en god tur.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, JohnniReg
Anmeldt d. 2. november 2019 fra mobile enheder

Tak for turen - dygtig kaptajn i lidt uroligt farvand. Omsorgsfuldt personale - og Ja vi så delfiner og hvaler

Tak, Travel285938
Anmeldt d. 8. maj 2019 fra mobile enheder

Fint skib med masser af plads til alle.
Vi så masser af delfiner og hvaler, en rigtig god sejltur.
Dog kunne man ønske sig, at de var bedre til engelsk, så man ikke behøvede at sætte en dårlig optagelse på, når de skulle sige velkommen.
Nå ja, der bliver gjort meget ud af, at de ikke jagter delfinerne for at finde dem, det vist en sandhed med modifikationer

Tak, Kirstein74
Anmeldt d. 10. januar 2019 fra mobile enheder

Vi sejlede i små 30 minutter lige ud for Los Cristianos og sejlede rundt om en flok på 12-13 grindehvaler i 45-50 minutter sammen med 4 andre turbåde. Herefter sejlede vi ind under land igen. Imens fik vi sejlede vi et længere foredrag om det skrækkelige ved Loro Park og andre parker af samme slags. Vi smed anker ud for havbruget 500 meter øst for Los Cristianos og ca 50 meter fra land. Herefter blev en badestige sat i vandet og maden blev serveret i skumplastbakker. Maden var to til tre kylligehapser, gule krydrede ris og et lille flute. Drikkevarerne blev skænket fra store literflasker i plastikbægre. Vi lå for anker i ca en timer og sejlede rundt om havbruget og tilbage til havnen.
Kun afbrudt af Enjas musik, der blev afspillet du vi sejlede omkring hvalerne, blev der spillet moderne klubmusik fra to store højtalere under hele turen. Turen kostede 70 euro for to.

Dato for oplevelse: januar 2019
1  Tak, Paradisdk
Anmeldt d. 13. november 2017 fra mobile enheder

Skøn sejltur med båden BAHRIYELI ud for Los Cristianos kyst, hvor vi fik mulighed for at se delfiner og hvaler.

Dato for oplevelse: november 2017
Tak, Frank S