Google
Sådan kan du opleve Playa de Maspalomas
fra 58,87 $
fra 311,17 $
Anmeldt d. 28. juni 2016

Maspalomas er et dejligt område til at holde en afslappet ferie. Stranden er god og inden for korte afstande er der talrige gode restauranter, hvor der er noget for enhver smag. Området er ikke overturistet, og der er pænt overalt. God lang strandpromenade, ideel til en løbe eller gåtur.

Tak, 214Anette
Anmeldt d. 5. juni 2016 fra mobile enheder

Hvis vi kommer tilbage til gran canaria vil jeg klart vælge et hotel her i nærheden. Det er en skøn strand men da det kan være svært at finde parkering kan det være ret frustrerende.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, LinetteL201
Anmeldt d. 29. april 2016

FANTASTISK og meget anderledes oplevelse. Her finder man smuk naturoplevelse (uanset om man bryder sig om nøgne personer eller ej….), men at opleve en sådan natur midt i et hektisk turistområde er bare utroligt og kan varmt anbefales. I tilfælde af blæst (og det forekommer ofte her), så forsøg at få blæsten i ryggen….

Tak, Bolette R
Anmeldt d. 29. marts 2016

Et fantastisk naturfænomen! Vi boede på Riu Palace Maspalomas med udsigt til disse fantastiske klitter og ørkenen. Hver morgen når vi stod op, næsten samtidig med solen, kunne vi se de forskellige formationer i klitterne ved hjælp af skyggerne. Men det er først når man bevæger sig fra hotellet og ned over klitterne til stranden, at man opdager, hvor dybe slugter der er! Det er virkelig god motion for 'ballerne' at gå tur i disse klitter! Så, hvis du elsker anderledes og overraskende smuk natur, er det værd at tage på udflugt i dette område!!

Tak, Birgit Foss K
Anmeldt d. 11. marts 2016

Det er altid muligt at finde et sted og nyde solen uden at man ligger som sild i en tønde. Mulighed for at leje strandstole og parasoller.

Tak, John L