23 personer kigger på dette hotel
516 US$
Gratis afbestilling indtil d. 10.02.23
Book nu, betal under opholdet
514 US$
Hotels.com514 US$
travelup.com480 US$
Hurb534 US$
Anmeldt d. 25. oktober 2022 fra mobile enheder

Stort og veldrevet hotel.Gode værelser, flotte pools, og restaurant med god 1/2 pension med stort udvalg. Professionelt og venligt personale. Overalt høj vedligeholdelses standard. Beliggenhed perfekt ned til standpromenaden. Butikker tæt på.

Dato for ophold: oktober 2022
Tak, Strandberg-1
Anmeldt d. 7. juli 2022

Ekstremt serviceminded, smilende og professionelt personale. Rent og lækkert alle steder. Virkelig god mad - også for en vegetar. Gode pools og altid en ledig solseng. Bestemt pengene værd. Vi havde ikke været obs på at der kræves lange bukser i restauranten -en det klarede de da lige i receptionen - 2 styk virkelig pæne lånebukser. Det er da service. Servering af drikkevarer og snacks (pizza, pommes, is mv) ved poolen. Skønne omgivelser i foem af en smuk palmehave. Godt klima.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, lotteb638
Anmeldt d. 9. januar 2022 fra mobile enheder

Super dejligt hotel, med bedste beliggenhed.
Af store plusser kan fortælles at personalet er det mest serviceminded, smilende og hjælpsomme vi er stødt på i Spanien. Dejlige rene værelser, udstrakt håndklædeservice, buffet som overgik sig selv dag efter dag. Et kæmpe udvalg. Normalt er vi ikke til buffet, men dette var fantastisk.
Lækre pools, og skøn service omkring den. Tjenere der sørger for stort set alt. Frokost kunne indtages ved pool, om kom anrettet på bakke.
Udendørs bar, ved udgang er et fantastisk sted. Specielt mellem 17-19, hvor man kunne nyde den smukke solnedgang.
Fin aftenunderholdning i hyggelige omgivelser. Der var mange varmestandere udenfor om aftenen, hvilket gjorde at man sagtens kunne sidde ude til sent.
Alt i alt et skønt sted.

Dato for ophold: januar 2022
1  Tak, 25strand
Anmeldt d. 4. august 2021

Alt var godt. Det er det perfekte sted til afslapning og forkælelse. Buffeten var helt i top. Der var alt for enhver smag. Hotellet var smukt.
Fitness-rummet kunne godt trænge til nye maskiner. Det er det eneste minus på hotellet.

Dato for ophold: juli 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med riu.com
Tak, HoshinoAlbertsen
Anmeldt d. 7. marts 2020

Dejlig 4 stars hotel med opvarmet stor pool, direkt til orkenklitter. Beliggenhed er usædvanlig til naturreservat. Dejlig rumlig værelser med stor balkon.
Overdådig morgenbord. Servering ved poolen. Venlig betjæning.

Værelsestip: Et godt valg. God value for money
Dato for ophold: marts 2020