Hotel Riu Palace Meloneras
169 $
150 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Pool
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
231 $
197 $
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 248 $ pr. overnatning.

Cordial Green Golf(Maspalomas)(Meget for pengene!)
128 $
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 154 $ pr. overnatning.

188 $
179 $
Besparelsesbesked! 18 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 18 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 218 $ pr. overnatning.

IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
111 $
  • Restaurant
122 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 139 $ pr. overnatning.

Sunsuites Carolina(San Agustin)(Meget for pengene!)
122 $
76 $
67 $
  • Restaurant
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 75 $ pr. overnatning.

414 $
Anmeldt for 19. februar 2017

Vi har ofte valg netop RIO hoteller når vi skal på ferie, og heller ikke denne gang blev vi skuffet. Man møder et forholdsvis ny renoveret hotel med alt hvad man kan ønske sig i morderne stil med masse indbydende detaljer.
Servicen er i top og morgen buffeten og restauranterne er alle helt i orden.
Beliggenheden er også god i den nye enden af Meloneras med flotte nye butikker mm.
Ikke sidste gang vi er her..

Værelsestip: Vælge en suite ...
  • Overnattede: februar 2017, rejste med familie
Tak, Tommy S
Anmeldt for 26. april 2016

Dette hotel, der ligger lige ned til havet, er fantastisk. Både hotellet og haven med flere pools er velholdt. Værelserne er fremragende. Vi havde bedt om et værelse med eftermiddagssol på balkonen, og det fik vi. Personalet overalt er yderst venlige og gør alt for at man skal føle sig velkommen. Og så vil jeg fremhæve noget som sjældent ses: Der var solsenge nok, selv om hotellet var fuldt booket.
Vi havde bestilt opholdet med halvpension - d.v.s. morgenmad og aftensmad. Restauranten var inddelt, så man kunne vælge mellem at spise ude, sidde i en lidt cafeteriaagtig afdeling eller spise i en afdeling med hvide duge. Morgenmaden var helt i orden. Aftensmaden serveres som buffet og selv om menuen skiftes dagligt, bliver det lidt ensformigt. Der er også to a`la carterestauranter, hvortil man kan reservere bord i receptionen. Udvalget på menukortet er dog begrænset, og man får indtryk af, at man skal skynde sig - først med at bestille maden, så med at få spist og komme af sted igen.
Vi vil gerne bo på hotellet igen, men vi vil nok overveje at nøjes med morgenmad på hotellet.

• Overnattede: marts 2016, rejste som par
1  Tak, arneBramming
Anmeldt for 12. april 2016 fra mobile enheder

Udemærket 5-stjernet hotel. Vi havde halvpension med morgen og middagsmad. Begge dele fine - uden dog at imponere. Vi boede på værelse 1036 hvor der er støj fra kl. 05:30 om morgenen. Meget flot pool område og poolbaren er helt fantastisk med den flotteste udsigt.

Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, Lars E
Anmeldt for 2. april 2016

Lækre værelser, overdådig morgenmadsbuffet med alt(!), lækre pools, uforstyrret voksenspool med udsigt over havet, rent, pænt, venlig betjening, skøn bar med udsigt over vandet, det laver de bedste pina coladas, eksklusivt flot område, med lækre butikker (dog dyre mærkevarer det meste), lækre restauranter. Top lækkert og eksklusivt hotel.

Værelsestip: Kan være en idé at vælge værelse der ikke er over køkkenet, da der kan være noget larm fra køkken.
  • Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, LouiseT0999
Anmeldt for 17. marts 2015

Rigtig flot renoveret, rigtige godt værelse 003 med sol fra morgen til ca. 1300. wifi virker upåklageligt. pool områderne er flotte og med gode solsenge. Maden er helt i top morgen der er alt , aften der er 5 stationer hvor der står kokke italien, fisk, grill, steg. wook., tapas, ost dessert. Personale er meget venlige. Helt sikkert et sted hvor vi kommer igen.

Værelsestip: havde værelse 003 ligger til center, ugenert og ingen larm
  • Overnattede: marts 2015, rejste som par