Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (696)
Filtrer anmeldelser
696 resultater
Medlemsvurdering
49
189
236
101
121
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
49
189
236
101
121
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 696 anmeldelser
Anmeldt 14. juli 2017

Overordnet var det et rigtig fint hotel, hvor vi boede en uge. Venligt personale, og der blev gjort en del for, at folk skulle føle sig godt tilpas. Buffeten var bedre end vi forventede, hvor der var noget for enhver smag. Samtidig også et stort plus at der var dessert til måltiderne, så man fik virkelig meget for prisen. Fine hyggelige værelser, hvor der var god ro og rent. Alt i alt en rigtig fin oplevelse. Wifi-delen var dog ikke optimal. Jeg kunne ikke få ordentligt net i løbet af en hel uge, derfor trækker det lidt ned.

  • Overnattede: juli 2017, rejste som par
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, Ruben M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Don Juan H, Dep. Atención al Cliente hos Hotel Don Juan Tossa, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. juli 2017
Google Oversæt

Dear Ruben
Thank you so much for your visit and for taking some time to review Hotel Don Juan at Tripadvisor!
We will work to improve our wifi service.

We can't wait to see you again in our hotel!


Kindest regards

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 5. august 2016

Det er 3 gang vi besøger Tossa de Mar. Vi elsker dette sted. Det var første gang på Don Juan. Vi var yderst tilfreds med både beliggenhed, værelse, rengøring, pool, personale og ikke mindst maden. Altid meget forskelligt at vælge imellem, samt frisk brød og salat og ikke mindst de lækre deserter og kager. Med all inc. til den pris må man skamme sig, hvis man er utilfreds. Vi kommer gerne igen. :)

  • Overnattede: juni 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Tak, KristyBA91
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Don Juan H, Director General hos Hotel Don Juan Tossa, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. august 2016
Google Oversæt

Dear traveler,
Thank you so much for your visit and for taking some time to review Hotel Don Juan at Tripadvisor!
We can't wait to see you again in our hotel!


Kindest regards

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 18. juli 2016

Sjældent har jeg været så skuffet over et hotel. Personalet kunne ingen engelsk (en enkelt i receptionen kunne en smule) og var ikke i stand til at kommunikere om simple ting som drikkevarer og afklarende spørgsmål til rejsemålet.
Personalet i restauranten og ved poolen var uvenlige og prioriterede altid at betjene gæster uden all inclusive først. Vi havde all inclusive og fik billige sodavandsprodukter og spiritus med lavere alkoholprocent.
Maden i den meget ucharmerende og uvenlige restaurant var kedelig og smagte mest af alt som noget, der var hældt ud af bøtter. Det er ikke muligt at sidde udenfor og det var meget ucharmerende at spise i et overfyldt lokale med så meget larm, at man ikke kunne føre en almindelig samtale.
Hver aften til midnat var der høj musik og dans - det var umuligt at lægge sig til at sove inden kl. 24.00.
Desuden er hotellet meget stort og huser adskillige skoleklasser, som ynder at bruge gangene som samlingspunkt, som man flere gange måtte bede dem om at dæmpe sig lidt.
Jeg har meget svært ved at forstå, at man som dansk rejseselskab (Sun Tours) kan anbefale dette hotel til en familie med både ældre og små børn.

  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, Pernille H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Don Juan H, Director General hos Hotel Don Juan Tossa, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. juli 2016
Google Oversæt

First of all, sorry for your bad experience in our hotel.
We want to ask your for our more sincere apologizes for not being able to fulfill your expectations.

Your suggestions will be taken into account to keep improving our services and adjust them every time more to your needs and preferences.

Kind regards

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 15. juni 2018

  • Overnattede: juni 2018, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 1. juni 2018 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser