Anmeldt d. 5. september 2016

Boede på et Business-værelse i 5 sammenhængende nætter. Safen var låst da jeg ankom, måtte bede om at få den åbent flere gange, det lykkes først efter 2 døgn. Det var også først efter flere henvendelser at jeg fik en fjernbetjening der virkede og lys i alle pærer i lamperne.
Lækker Nespresso kaffemaskine på værelset, men den var fyldt med skylllevand til bristepunktet, så jeg måtte selv rense den før jeg kunne lave kaffe. Under sofen fandt jeg et låg til et Pringels-rør, stammer ikke fra mit besøg. Der var et megget tykt lag (1½-2 cm.) med støv og nullermænd under sofaen, vanvittigt uhumsk, det tager tid at samle så meget støv - med andre ord, det er tydeligvis ikke ofte at rengøringen laver andet end at skifte håndklæder og rede seng.

Værelset var rummeligt, ok møbler, lidt upraktisk at spise-/mødebord lampen kun kan tændes sammen med entrebelysning.

Badeværelset var rummeligt og rent, men der kom rengøringen jo også dagligt, i forhold til resten af værelset.

Hotellet fejler som så ikke noget, men betjeningen er alt-alt-alt for sløv og mangler at forstå at de skal yde service (og ikke minimere deres egen arbejdsbyrde ved at negliciere kundernes henvendelser og behov).

Det er ikke billigt at bo på Thon Arena under messerne, og til den pris bør hotellet yde en service der ligger væsentlig over det niveau jeg har oplevet de seneste 5 døgn.

Værelsestip: Suiter og Businessværelser har fin udsigt
Dato for ophold: september 2016
Tak, Jacob L
Anmeldt d. 14. juli 2015

god og meget nem måde at booke værelse på hotellets hjemmeside. hurtig ordrebekræftelse. ved ankomst : masser af parkeringspladser ved det store messecenter. god og professionel modtagelse i receptionen. dejligt værelse - ikke stort - men veludstyret, rent og pænt. dejligt med kaffemaskine på værelset - godt tv med mange kanaler. virkelig god morgenmad , frisk frugt. et hotel, vi gerne vil benytte en anden gang.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Poul Erik Bache J
Anmeldt d. 28. maj 2014

Hotellet er perfekt på alle plan.
Professionel hurtig modtagelse i receptionen.
Skønt værelse med en fantastisk standard, også i forhold til mange andre Thon hoteller i Norge.
Morgenmad var absolut tilfredsstillende, med et stort lækkert udvalg.
Hurtig udcheckning.

Dato for ophold: maj 2014
Tak, Lars K
Anmeldt d. 26. marts 2014

Var her i forbindelse med møder mandag og tirsdag. Ankom søndag aften, og havde en fin start på ugen med fitness mandag morgen og god afslutning på dagen med spa og sauna før middagen. Restauranten er middelmådig, og fitnessfaciliteterne kunne være bedre vedligeholdt, og der kunne være flere maskiner. Spa og poolområdet er meget fint.

Dato for ophold: marts 2014
Tak, poult1101
Anmeldt d. 26. august 2013

Dejligt hotel som ligger helt tæt på messecentret i Lillestrøm (forbundet med en gangbro), utrolig roligt værelse, selvom det virkede til at være rimelig fullbooket.
Morgenmadsbuffet noget hektisk, men maden var i god kvalitet og altid fyldt op.
Fin indendørs pool. det hele meget rent, dog var dampbad og sauna ikke tændt, da jeg kom om morgenen.

Dato for ophold: august 2013
Tak, PMKS