Åben i dag: 08.15 - 17.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve The Flam Railway
fra 430,11 $

Hvorfor betegne turen som dårlig? Alt for høj pris for at se natur, som var ligeså smuk fra bilen på vej til Flåm. Lang tid i tunneler, hvor man ikke kan se noget. For bedre oplevelse tænker jeg at man kan køre op med toget og enten gå eller leje en cykel til turen ned igen. Alt for opreklameret. Tog turen den 07. juli 2020.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, MichaelS11579
Anmeldt d. 4. september 2019

Super oplevelse at tage Rallar banen , Flåm toget , til Myrdal og vandre tilbage til Flåm. 20 km. En oplevelse med fjelde og store fosser.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, johnX7326DO
Anmeldt d. 30. juli 2019 fra mobile enheder

Flot togtur - men hold op en omgang turistgøgl. Dansende damer og infoskærme i toget. Tag det kun den ene vej - to gange er alt for meget

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Ellen A
Anmeldt d. 10. juli 2018

Ankom til Flåm med et krydstogtsskib, og havde valgt en rundtur, som startede med Flåmbanen.
Togen var helt fyldt, så det var temmelig svært at ta billeder af landskabet vi kørte igennem, men alligevel en god oplevelse.
Den syngende huldra på klipperne ved vandfaldet, hvor vi stoppede, var dog lige lidt for meget turistet efter min mening.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, 13gotlam
Anmeldt d. 27. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk smuk togrejse. 20 km 20 tunneller og en stigning på over 800 m. Smukke vandfald og lokkende kvindesang.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, 288susanneg