“Stor skuffelse”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 5. august 2020

En skuffelse at vende tilbage til denne restaurant, vi havde oven i købet taget en Viborgenser med denne gang. To af mine ledsagere bestilte pasta med oksskødsetrimler. Der var stort set ikke kød i og var ikke velkrydret. Jeg fik lasagne, der mere var hakkede tomater end kød.
Betjeningen opmærksom, men urutineret. Maden kom ualmindelig hurtigt - altså sikkert blot opvarmninger.

Tak, Mettepigen

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Desværre ikke plads men fik et par take away pizza og de var super gode. Gik ned til søen og spiste super dejligt. Der er venlig betjening selv når de har travl. Tæt på et sted man skal besøge. Super

Tak, 812mikaels
Anmeldt 24. juli 2020

Hyggeligt sted. Ser ikke ud af meget, men bestemt et besøg værd.
Venligt personale, maden kom hurtigt og smagte RIGTIG godt.
Ganske rimelige prise

Tak, 30leifr
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Maden smager bedre end udseendet af stedet, så gå ikke forbi‍
Veltillavet italiensk mad
Ingen slinger

Tak, N4244SMlarsh
Anmeldt 24. maj 2020

Fantastisk sted at besøge
De laver fantastisk lækkert mad
Rigtig god venlig og dygtig betjening
Dejlig atmosfære hyggelig indretning
Altid et besøg værd
Vi kommer bestemt tilbage , meget snart :-)

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 678perd

Rejsende, der kiggede på Restaurant Pavarotti Viborg, kiggede også på

Har du været i Restaurant Pavarotti Viborg? Fortæl om dine oplevelser!