“Perfekt”

Brygger Bauers Grotter
nr. 3 af 87 Restauranter i Viborg
Køkkener: International
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt sted. Maden rigtig lækker og spændende, men det der virkelig gør oplevelsen fuldendt er personalet.

Tak, 214gittej

Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Super fantastisk sted vi fik Dagen Tapas det var bare lækkert, fed stemning i vin grotte og super sød betjening af Amanda.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Ninahanse
Anmeldt 23. juli 2021

Lækker mad, enestående lokaler og fantastisk service. Vi kommer helt sikkert igen. Fair pris for super lækker mad.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 17christinae
Anmeldt 1. juli 2021

Take away ud over det sædvanlige. 3 velkomponerede retter, hvor der tilmed var nemt forståelige anvisninger på hvordan maden kunne anrettes smukt på tallerkner. Perfekt mørt og smagfuldt kød og spændende tilbehør. Absolut pengene værd.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Bente B
Anmeldt 1. marts 2021

Min kæreste og jeg besøgte Brygger Bauers Grotter i forbindelse med en miniferie i Viborg. Alt var optaget, men der blev tryllet et lille bord frem i coronasikker afstand fra de andre gæster. Vi bestilte deres tapas med tilhørende vinmenu, og det var intet problem at få fisk og skaldyr ombyttet til andre retter. Maden var sublim, vinene perfekt afstemt til retterne, men det bedste var de smilende og meget vidende tjenere, der i detaljer fortalte om menuens forhistorie og oprindelse. Vi kommer helt sikkert igen - og næste gang inviterer vi vores familie med

Dato for besøg: november 2020
Tak, 839sophiep

Rejsende, der kiggede på Brygger Bauers Grotter, kiggede også på

Har du været i Brygger Bauers Grotter? Fortæl om dine oplevelser!